کد خبر 395531
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از حضور در کشورمان گفت: گل نزدن مرا اذیت می‌کند و دوست دارم زودتر برای پرسپولیس گل بزنم.

به گزارش مشرق، فرناندو گابریل در مورد بازی فردای پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: شناخت کافی از تراکتورسازی ندارم اما می‌دانم بازی سختی پیش روی ما است. با تیم بالای جدول بازی داریم اما بعد از دو پیروزی آسیایی از شرایط خوبی برخورداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیم در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه زیادی برای موفقیت دارد و به خاطر همین در آن مسابقات پرسپولیس متفاوت بازی می‌کند. در تلاش هستیم همین روند موفقیت را در لیگ برتر ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس در واکنش به اینکه هواداران و کادر فنی این تیم از عملکردش در پرسپولیس ابراز رضایت کرده‌اند، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که هواداران و کادر فنی چنین نظری درباره من دارند. از روزی که به پرسپولیس آمدم بازیکنان و هواداران خیلی من را تحویل گرفتند مخصوصاً‌ کاپیتان (محمد نوری) که همیشه با من صحبت می‌کند.

گابریل ادامه داد: در این مدت از تهران و پرسپولیس خیلی خوشم آمده و از اینکه در این شهر و تیم بازی می‌کنم احساس رضایت دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تا امروز نتوانسته برای پرسپولیس گل بزند، گفت: این مسئله خودم را هم اذیت می‌کند. امیدوارم هرچه زودتر برای پرسپولیس گل بزنم. واقعیت این است زمانی که پرسپولیس آمدم تیم بعد از 5 شکست پیاپی شرایط خوبی نداشت اما الان کم‌کم وضعیت تیم و البته خودم بهتر شده است.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا پس از اتمام قراردادش قصد ادامه حضور در این تیم را دارد، اظهار داشت: این مسئله دست من نیست. من تا پایان بازی‌های این فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و مسئولان باشگاه باید در مورد آینده‌ام تصمیم‌ بگیرند.

گابریل در پایان در پاسخ به این سؤال آیا پرسپولیس می‌تواند در ادامه موفقیت‌هایش در آسیا النصر عربستان را شکست دهد گفت: من هم النصر را اندازه بازیکنان دیگر می‌شناسم و می‌دانم تیم خوبی است. فاصله خوبی در جدول با تیم دوم داریم و می‌خواهیم از عربستان با امتیاز به تهران برگردیم. برای برد به عربستان می‌رویم ولی یک امتیاز هم می‌تواند در زمین حریف خوب باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میثم ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    فکر کنم از معدود فوتبالیستهای خوب خارجیه لیگ ایرانه,,بازیکنه با هوشیه و شوتزن خوبی هم هیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس