کد خبر 395288
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

یکی از فرماندهان برجسته جبهة النصرة در حمله هوایی جنگنده‌های سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی جبهة النصرة تایید کرد که یکی از فرماندهان این گروه به نام «ابوهمام الشامی» در حمله هوایی جنگنده‌های سوریه کشته شده است.

النصرة با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفته است سه فرمانده دیگر این گروه نیز همراه با الشامی کشته شده‌اند.

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داده که ارتش این کشور، نشست رهبران جبهة النصرة در شمال استان ادلب را هدف قرار داده است.

جبهة النصرة سه فرمانده دیگر این گروه را که در حملات هوایی روز پنجشنبه کشته شده‌اند «ابومصعب الفلسطینی»، «ابوعمر الکردی»، و «ابو براء الانصاری» معرفی کرده است.

جزییات مربوط به این حمله هوایی هنوز روشن نیست اما خبرگزاری رسمی سوریه آن را «عملیاتی منحصر بفرد» معرفی کرده که به دست ارتش این کشور انجام شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع محلی گزارش داده که این حمله در شهر سلقین در نزدیکی مرز ترکیه صورت گرفته است.

درهمین حال برخی رسانه‌ها از کشته شدن فرماندهان ارشد جبهة النصرة در حمله هوایی آمریکا و متحدانش به ادلب خبر داده‌اند که سخنگوی ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد این ائتلاف در ۲۴ ساعت اخیر هیچ حمله هوایی به استان ادلب سوریه انجام نداده است.

این سخنگو که خواست نامش فاش نشود گفت در بیست و چهار ساعت گذشته هیچ حمله هوایی در شعاع ۲۰۰ مایلی استان ادلب انجام نداده‌ایم.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خدا لعنتت کنه حرومزاده خدا عذابتو بیشتر کنه برو به درک اسفل السافلین
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خداوند لعنتش کند
  • ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این حرامزاده نفر دوم النصره بعد از ابومحمد جولانی بود و چند دهه کار تروریستی کرده بود هم در افغانستان ، هم در عراق ، هم در سوریه و شاید در لبنان . اواخر دهه 90 به افغانستان می ره و با ملحق شدن به ابومصعب السوری به عنوان امیر منطقه المطار در قندهار انتخاب می شه ، از افراد نادری بوده که هم با اسامه بن لادن هم با ابومصعب زرقاوی هم با ابومصب السوری و هم با ابوحمزه المهاجر همکاری کرده بود . جالبه که این جانور ، یکبار توسط عراقی ها دستگیر و به سوری ها تحویل داده شده بود اما به علت نبود مدارک و دلایل کافی!!!!!!!! آزاد شده بود . بلافاصله بعد آزادی به عراق می ره و نیروهای زرقاوی رو آموزش می ده ، دفعه دوم تو لبنان دستگیر می شه و به جای اعدام ، 5 سال واسش زندان می برن ، تا از زندان در می آد بلافاصله به سوریه می ره و فرمانده کل نظامی النصره می شه . تو این عملیات 18 نفر از فرماندهان ارشد النصره به درک رفتند . شما حساب کنید که وقتی این رده از فرماندهان برای یک جلسه ، آن هم در مرز ترکیه یکجا جمع می شوند چه میزان مراقبت انجام می شود ، آن وقت متوجه می شوید که ارتش سوریه برای اولین بار چه ضربه کاری و وحشتناکی به حرامیان زده ، عربستان ، ترکیه و اردن باید عزای عمومی اعلام کنن !!! انشاله تو عملیات بعدی موشک مستقیم بخوره وسط کله جولانی و بغدادی و ... .
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینا چرا فامیلی هاشون با خود کشورشون یکیه ؟! .... یاد اون حدیثی از حضرت علی افتادم که در آخرالزمان گروهی سنگ دل می آیند که نام آنها ، نام کشور آنهاست
  • علی رحمانی ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    به جهنم رفت
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    «ابومصعب الفلسطینی»،..... تو اگه غیرت داشتی با اسرائیل می جنگیدی بدبخت .
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خدا رحمتش كنه.پيروزي از آن اسلام است.خواهيد ديد.
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    پیروزی ازآن اسلام است درست ولی خداوند شیاطین را رحمت نخواهد کرد مطمئن باش ، انشاالله خداوند تو را با او محشور کند تا تو هم ببینی حمیم و زقوم را
  • کوروش ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خداوند تو و این حروم لقمه رو لعنت کنه نه رحمت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس