کد خبر 395275
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه گفت: آمریکایی‌ها چون سرباز ندارند به دنبال مسلح کردن تکفیری‌ها در منطقه هستند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه رزمایش مدافعان ولایت در خراسان جنوبی به تشریح آخرین تحولات منطقه پرداخت و افزود: انقلاب یمن به مانند انقلاب مردم عراق و سوریه ریشه در اصل اسلام دارد و ناشی از بیداری است که امام راحل ایجاد کردند و حرکت انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای کشورها شده است.

وی ادامه داد: سال‌های سال از سوی زورگویان عالم تبلیغات زیادی شده بود که اسلام با رفاه و پیشرفت قابل جمع نیست که انقلاب اسلامی آمد و این تبلیغات را شکست و اعلام کرد می‌شود معنویت را در کنار پیشرفت‌های علمی جمع کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شکسته شدن تبلیغات دروغین استبار موجب شد ملت‌ها از انقلاب اسلامی الگو بگیرند که می‌شود با تکیه به دین مستقل شد و جلوی زیاده‌خواهی‌ها ایستاد.

نقدی تاکید کرد: امروز در جهان کشورها یکی بعد از دیگری حرکت می‌کنند و می‌بینید بعد از عراق، سوریه در یمن مردم بیدار شده‌اند و حتی در برخی کشورها از جمله بحرین انقلاب اسلامی تسری یافته که البته با حمایت آمریکا مردم بحرین سرکوب می‌‌شوند.

وی در زمینه فعالیت داعش در منطقه گفت: آمریکایی‌ها چون رزمنده ندارند روی آوردند به متحجرین و آنها را مسلح کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با داعش چهره اسلام را خراب کنند، گفت: البته آمریکایی‌ها رسوا شده‌اند و نقشه دو دستگی در بین مسلمانان شکست خورد.

نقدی به بیداری جامعه اسلام اشاره کرد و افزود: اجتماع بزرگ شیعه و سنی اجازه نخواهد داد زورگویان عالم کاری از پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی فاتحه داعش خوانده می‌شود، البته حضور تفاله‌هایی از داعش در منطقه طبیعی خواهد بود که به مرور زمان آن هم برچیده می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس