کد خبر 395117
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

وحید هلیل‌هودزیچ به عنوان سرمربی جدید ژاپن انتخاب شد.

به گزارش مشرق، پس از نتایج ضعیف در جام ملت‌های آسیا فدراسیون فوتبال ژاپن خاویر آگیره را از سمت خود برکنار کرد. این مربی مکزیکی در جریان پرونده تبانی در فوتبال اسپانیا همکاری داشت و دیگر امکان حضور او روی نیمکت سامورایی‌ها فراهم نبود.

فدراسیون فوتبال ژاپن که یکی دو ماهی هست به دنبال جذب سرمربی جدید است در نهایت وحید هلیل هودزیچ سرمربی الجزایر در جام جهانی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

پیش از این از کارلوس کی‌روش و میشائل لادروپ به عنوان گزینه‌های فدراسیون فوتبال ژاپن برای سرمربی‌گری تیم ملی این کشور صحبت به میان آمده بود. سرمربی 62 ساله بوسنیایی سالیانه 2.2 میلیون یورو از فدراسیون فوتبال ژاپن دستمزد دریافت خواهد کرد.

هلیل هودزیچ در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی با الجزایر داشت و توانست این تیم را به دور دوم جام جهانی برساند. آن‌ها حتی برابر آلمان نیز نمایش تحسین برانگیزی داشتند طوری که ژرمن‌ها به سختی موفق شدند 2 بر یک در وقت‌های اضافه الجزایر را شکست دهند. این مربی بوسنیایی پس از جام جهانی هدایت ترابوزون اسپور ترکیه را بر عهده گرفت ولی کسب نتایج ضعیف در این تیم ترکیه‌ای باعث شد تا هلیل هودزیچ از سمتش برکنار شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس