کد خبر 394961
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

سرمربی فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه ما گروه کوچکی هستیم و بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم و تساوی خارج از خانه برای ما خوب بود.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل لوکوتیو ازبکستان اظهار داشت: نتیجه مساوی برای ما خوب بود. برای رسیدن به این نتیجه زحمت زیادی کشیدیم. روزهایی است که باید خیلی سختی بکشی تا نتیجه بگیری و امروز از آن روزها بود.

وی افزود: ما  بازی را کمی عصبی شروع کردیم و در دقایق ابتدایی بازی اشتباهات فراوانی داشتیم. خودمان باعث شدیم تا به ما فشار وارد شود. زمین تیم لوکوموتیو مقداری کوچک است و شرایط را برای تیم‌ها سخت می‌کند.

سرمربی فولاد در خصوص اینکه چرا بر سر یکی از بازیکنانش فریاد کشید، خاطرنشان کرد: من از تفکر بازیکنانم در شروع بازی راضی نبودم. اینکه بخواهیم وقت تلف کنیم در شخصیت من و تیمم نیست.

وی در خصوص تیم لوکوموتیو تصریح کرد: لوکوموتیو تیم بسیار خوبی است که بازیکنان باکیفیتی هم دارد. آنها امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

اسکوچیچ درباره اینکه آیا فکر می‌کند تیمش با کسب 2 تساوی باز هم شانس صعود دارد، عنوان کرد: هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. ما در هر 2 بازی پیشین خوب بودیم، هم امروز و هم در بازی مقابل السد. امیدوارم در بقیه بازی‌ها هم بتوانیم به این شکل خوب بازی کنیم.

وی درباره فضای زیاد بین دفاع و هافبک تیمش تصریح کرد: نیمه اول مقداری در خط هافبک و به ویژه کناره‌ها مشکل داشتیم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه آیا غیبت بدرلو روی عملکرد تیمش تاثیر گذاشته است، توضیح داد: با توجه به اینکه ما گروه کوچکی هستیم و بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم جای خالی بازیکنان اصلی کاملا به چشم می‌آید.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ازبک که شما هم با السد بازی کردید و هم با لوکوموتیو، کدام تیم کیفیت بهتری داشتند، گفت: مقایسه 2 تیم کار بسیار سختی است. السد بازیکنان تکنیکی و خوبی دارد و تیم ضرب‌داری است ولی در نهایت نمی‌شود تیم شما را با آن تیم ها مقایسه کرد چون هر بازی شرایط متفاوتی دارد.


منبع: سایت باشگاه فولاد خوزستان
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس