کد خبر 394953
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پیروزی تیمش بر نماینده امارات را به هواداران تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، آنتونیو اولیویرا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الاهلی امارات در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم از اولین باری که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم که 2 سال پیش مقابل الجزیره بود، 2 بازیکن داشتیم که اکنون هم در تیم هستند. ایرانپوریان و کیانی این 2  بازیکن هستند.

وی افزود: امروز بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. از هر جناحی خوب بازی کردیم و از طرف بازیکنان و خودم این برد را تقدیم هواداران می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند و تشویق‌مان کردند. از بازیکنانم راضی هستم نظم تاکتیکی را حفظ کردند تا برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه چرا در این بازی از مهاجم هدف استفاده نکرد، گفت: امروز کار خیلی سختی داشتیم و تاکتیک‌مان اجازه می‌داد که 2 بازیکن به دروازه حریف حمله کنند. مهم‌تر از نفراتی که می‌گویید بازی نکردند، نتیجه بازی بود.

اولیویرا با اشاره به تعویض‌هایش ادامه داد: من صلاح دانستم که زود تعویض کنم و بازیکنان جدیدی را به زمین بفرستم اما اگر شما جای من بودید، دیرتر تعویض می‌کردید.

وی درباره حضور هواداران در این بازی و حمایت‌شان از تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: من در مصاحبه‌هایم همیشه گفته‌ام که مهم‌ترین بخش تراکتورسازی حضور هواداران است. نمی‌دانم چند هزار نفر در ورزشگاه بودند اما از حضور آنها خوشحالم. ما بازی خوبی انجام دادیم و مطمئن هستم این هواداران ما را تنها نمی‌گذارند. در بازی با پرسپولیس و بازی‌های بعدی هم این هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا از ما حمایت کنند و هیچ وقت ما را تنها نمی‌گذارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه خبرنگاران از فردین عابدینی به عنوان بهترین بازیکن این تیم در بازی امروز یاد کردند، گفت: دیروز می‌گفتید بدترین بازیکن است و امروز می‌گویید بهترین بازیکن است؟ یک مربی نباید به بازیکن تکنیک یاد بدهد و باید اعتماد به نفس بدهد. امروز فردین برای من شگفت‌انگیز بود. با او صحبت کردم و با آمادگی‌اش توانست به خط حمله کمک کند.

در این لحظه تلفن همراه اولیویرا زنگ خورد و او پس از پاسخ دادن به آن، عنوان کرد: علی کریمی زنگ زد و به من تبریک گفت.

وی درباره این سؤال که برد مقابل الاهلی مربوط به تفکرات خودش است و آیا می‌تواند در آینده به تراکتورسازی کمک کند یا نه، اظهار داشت: ما تا به حال 12، 13 بار تمرین کردیم و ساختن یک تیم برای یک یا دو هفته نیست. کسانی که سیستم من را می‌شناسند می‌دانند که باید راه بیشتری را طی کنیم. چیزی که به نظر من اهمیت دارد این است که تمرین بیشتری انجام دهیم. اکنون هم سعی می‌کنیم ریکاوری کرده و برای بازی با پرسپولیس آماده شویم. برد امروز هم به خاطر بازی خوب بازیکنان و نظم آنها بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس