کد خبر 394925
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره گفت: «چند متر مکعب عشق» در مجموع فروش سینماهای تهران و شهرستان یک میلیارد فروش کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره در مورد تازه ترین آمار فروش فیلم «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی گفت: آخرین آمار فروش این فیلم در 5 سالن سینما آزادی، ملت، کوروش، سپیده و راگا ، 650 میلیون تومان بوده است و این فیلم در شهرستان 350 میلیون تومان فروش داشته است.

وی ادامه  داد: در 68 روز نمایش «چند مترمکعب عشق» در مجموع یک میلیارد فروش داشته است و 4 سالن سینمایی در شهرهای خرم آباد، بروجرد، گرگان و گنبد این فیلم را اکران کرده اند.

فیلم سینمایی «چند مترمکعب عشق» اولین ساخته بلند سینمایی جمشید محمودی همانطور که توانسته بود در جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گیرد و موفق به جوایز متعدد در بخش‌های مختلف شد توانست نظر مخاطبان را هم به خود جلب کند و بدون داشتن سرگروه در اکران موفق عمل کرد.

این فیلم درباره عبدالسلام ، یک مهاجر افغان است، که به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی است. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام ...

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس