داود نیکی در جلسه هم‌اندیشی با ورزشکاران و هنرمندان درجهت تشکیل کانون حمایت از بیماران مبتلا به سرطان گفت: هنرمندان و ورزشکاران با حضورشان در چنین کانون هایی می‌توانند کمک شایانی به حل مشکلات سرطان در جامعه انجام دهند.

به گزارش مشرق، داود نیکی در جلسه هم‌اندیشی با ورزشکاران و هنرمندان درجهت تشکیل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان گفت: هنرمندان و ورزشکاران با حضورشان در چنین تشکل‌هایی می‌توانند کمک شایانی به حل مشکلات سرطان در جامعه انجام دهند. ایشان همچنین افزود ما در تشکیل انجمنی با حضور اهالی ورزش و هنر که الگوهای جامعه خود هستند تمام پشتیبانی‌های لازم راانجام خواهیم داد و امیدواریم این حرکت آغازی باشد برای ایجاد دیگر تشکل‌ها در این حوزه.

جلسه هم‌اندیشی ورزشکاران و هنرمندان برای بیماران سرطانی

داود نیکی در جلسه هم‌اندیشی با ورزشکاران و هنرمندان درجهت تشکیل کانون حمایت از بیماران مبتلا به سرطان گفت: هنرمندان و ورزشکاران با حضورشان در چنین کانون هایی می‌توانند کمک شایانی به حل مشکلات سرطان در جامعه انجام دهند. ایشان همچنین افزود ما در تشکیل کانونی با حضور اهالی ورزش و هنر که الگوهای جامعه خود هستند تمام پشتیبانی‌های لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم این حرکت آغازی برای ایجاد دیگر کانون ها در این حوزه باشد.

محمدرضا طالقانی، رییس سابق فدراسیون کشتی، محمدرضا عیوضی و چنگیز حببیان، دو تن از هنرمندان کشورمان و ناصر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال از جمله چهره‌های دعوت شده به این هم‌اندیشی بودند.

جلسه هم‌اندیشی ورزشکاران و هنرمندان برای بیماران سرطانی

محمد رضا طالقانی عنوان کرد: ما باید افتخار کنیم که بتوانیم لبخندی روی لب بیماران سرطانی بکاریم و با حضورمان گوشه‌ای از مشکلات آنان را حل کنیم. رییس سابق فدارسیون کشتی در ادامه گفت: برای کمک به بیماران سرطانی هر چه در توانم باشد انجام خواهم داد. چهره محبوب کشتی ایران سخنان خود را با یک بیت تمام کرد: ما سوخته داغ شقایق شده ایم   یک حرف شنیده ایم و عاشق شده ایم.

محمدرضا عیوضی و چنگیز حبیبیان دو خواننده محبوب کشورمان نیز در سخنان خود تاکید کردند که این چنین کانون هایی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و مستمر خواهد داشت و باید با تدبیر در این موضوع ورود پیدا کرد. همچنین ایشان پیشنهاداتی در راستای فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌هایی برای جذب مشارکت‌های مردمی ارائه نمودند.

جلسه هم‌اندیشی ورزشکاران و هنرمندان برای بیماران سرطانی

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری، معاون خیر ماندگار بنیاد آلاء ضمن قدردانی از حضور افراد شرکت کننده در این هم اندیشی عنوان کرد: مسئله سرطان فقط درمان در قالب دارو نیست و یکی از جنبه های مهم آن، جنبه فرهنگی است، که نقش هنرمندان و اهالی ورزش در آن مهم و تاثیرگذار خواهد بود. ایشان در پایان خواستار تهیه یک مرام‌نامه برای ایجاد کانون هنرمندان و اهالی ورزش شد و بر تداوم این جلسات تاکید کرد.

لازم به ذکر است که تشکیل این جلسه به همت آقای ناصر فریاد شیران صورت پذیرفت و با موافقت حضار و تاکید مدیرعامل مرکز پیشگیری و کنترل سرطان انتخاب پیشنهاد گردید ایشان مسئولیت برگزاری جلسات و ایجاد هسته اولیه کانون هنرمندان و ورزشکاران را برعهده بگیرند.

جلسه هم‌اندیشی ورزشکاران و هنرمندان برای بیماران سرطانی

منبع: روابط عمومی مرکز پیشگیری و کنترل سرطان انتخاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس