کد خبر 394724
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

طبق تصمیم مسئولان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۲ امروز برای حضور هواداران باز خواهد شد.

به گزارش مشرق، تراکتورسازی و الاهلی امارات در چارچوب یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان ساعت 16 امروز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر می‌روند.

رضا تقیون مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: قرار است از ساعت 12 امروز در ورزشگاه یادگار امام به روی خبرنگاران باز شود و علاقمندان به فوتبال می‌توانند برای حضور روی سکوها وارد ورزشگاه شوند.

وی افزود: واحد اتوبوسرانی تبریز در اکثر میادین شهر اتوبوس‌هایی را برای انتقال هواداران به ورزشگاه تدارک دیده تا هواداران به ورزشگاه انتقال پیدا کنند. همچنین 5 دستگاه اتوبوس اول اتوبان شهید کسایی قرار داده شده تا هواداران برای رسیدن به ورزشگاه مشکلی نداشته باشند.

تقیون در رابطه با اینکه آیا مسئولان الاهلی هماهنگی برای حضور هوادارانشان در ورزشگاه به آنها چیزی اعلام کردند، اظهار داشت: طبق اطلاعی که به ما دادند الاهلی هواداری در تبریز ندارد و آنها کسی را به همراه خود نیاوردند اما طبق قانون جایگاهی که شامل 10 درصد کیفیت ورزشگاه و در پشت نیمکت تیم الاهلی است را برای هواداران حریف در نظر گرفتیم.

وی در پایان گفت: با توجه به هم زمانی با ایام فاطمیه سعی  می‌کنیم با پخش آواهای مناسب فضای ایام فاطمیه را در ورزشگاه به وجود بیاوریم همچنین با فعالیت کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی قرار است تعدادی پرچم‌ با نام مطهر یا زهرا (س) در اختیار هواداران قرار بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس