کد خبر 394633
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

معاون وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در پاسخ به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت طرفین در مذاکرات هسته‌ای، برای رسیدن به پیشرفت بیشتر تلاش می‌کنند، اما هنوز برای قضاوت در این مورد زود است.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه گفت هنوز برای صحبت از پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای زود است، اما طرفین برای رسیدن به پیشرفت بیشتر، تلاش می‌کنند.

آقای عراقچی که با خبرگزاری ریانووستی گفت‌وگو می‌کرد، در این مورد گفت: «دور پیش (در ژنو)، ما پیشرفت کردیم. داریم تلاش می‌کنیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم. اما فعلا برای صحبت در این مورد، خیلی زود است.»

پایگاه خبری اسپوتنیک پیش از این به نقل از یک عضو تیم مذاکره‌کننده ایرانی، نوشته بود که پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته است.

دور تازه مذاکرات هسته‌ای از روز دوشنبه با دیدار معاونین وزیران خارجه ایران و آمریکا در شهر مونترو سوئیس آغاز شد و از امروز با دیدار وزرای خارجه ادامه یافت. قرار است نشست کامل ایران و گروه 1+5 هم روز پنج‌شنبه در همین شهر برگزار شود.

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت مذاکرات خوب پیش می‌رود. وی همچنین در گفت‌وگو با وزیران خارجه ایران و آمریکا، گفت نباید فرصت تاریخی کنونی را از دست داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوالفضل ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    امروز:فضای مذاکرات مثبت بود اما هنوز شکاف های عمیقی برای رسیدن به توافق وجود دارد. 100 سال بعد:فضای مذاکرات مثبت بود اما هنوز شکاف های عمیقی برای رسیدن به توافق وجود دارد. جمع کنین بابا،صحبت کردن با اونا هیچ فایده ای نداره،قربون آقا برم گفته بود من به این مذاکرات خوشبین نیستم...
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    دوست عزیزاقادرست گفت وهمه قبول دارنند ولی بامذاکره برای همه جهانیان ثابت میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس