رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کسی هنوز آنقدر دل و جرات ندارد که بخواهد علنا در کار ما سنگ اندازی کند.

افشاگری رییس سازمان خصوصی‌سازی از پشت پرده واگذاری پرسپولیسگروه ورشی مشرق؛ پوری حسینی رییس سازمان خصوصی‌سازی اعتقاد دارد که هیچ‌کس نمی‌تواند مانع واگذاری پرسپولیس و استقلال شود. پوری حسینی در یک گفت‌وگوی تلگرافی درباره اظهارنظر اخیرش و سنگ اندازی‌های موجود در مسیر واگذاری پرسپولیس و استقلال صحبت کرده است.
 
مصاحبه اخیر شما مبنی بر اینکه بعضی‌ها سنگ اندازی کرده و نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس واگذار شوند، حسابی خبرساز شده. برخی‌ها اعتقاد دارند این مصاحبه به این معناست که فشارهایی وجود دارد که مانع بر سر خصوصی‌سازی این دوباشگاه است؟

 من نگفتم که عده‌ای با اظهارنظرهای خود می‌گویند اجازه نمی‌دهیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند. کسی هنوز آنقدر دل و جرات ندارد که بخواهد علنا چنین اظهارنظرهایی را انجام دهد اما یک عده با فعل‌شان از گذشته تا امروز سنگ اندازی می‌کردند.

آیا منظور شما عابدینی، پروین یا هدایتی است؟

 من نمی‌خواهم اسم خاصی را مطرح کنم و هیچ گاه از این افرادی که شما نام بردید، اسمی نبرده‌ام بلکه فعلا به طور کلی این موضوع را مطرح می‌کنم.

پس این افراد چه کسانی هستند؟

 باز هم تاکید می‌کنم قرار نیست نام فردی را ببرم بلکه اگر افرادی فکر می‌کنند با ترساندن دیگران، سنگ‌اندازی و ایجاد مانع می‌توانند مانع از کار ما شوند، کاملا اشتباه می‌کنند.

به نظر می‌رسد با این مصاحبه خواسته‌اید به برخی‌ها هشدارهای لازم را بدهید؟

 من فقط به دوستان توصیه کرده‌ام که اگر فکر می‌کنند با موفق نشدن واگذاری استقلال و پرسپولیس می‌توانند مثل گذشته برنامه‌های خود را پیش برده و کارشان را انجام دهند، خیالشان باطل است چون هیات واگذاری تصویب کرده استقلال و پرسپولیس فعلی تا پایان تیر ماه می‌توانند به این شکل به فعالیت خود ادامه دهند و بعد از آن منحل می‌شوند.

شاید افرادی که شما به آنها اشاره کرده اید، با این سنگ اندازی‌ها می‌خواهند تنها خریدار باقی مانده باشند؟

 شاید این موضوعی که شما می‌گویید هم درست باشد و آنها از ترفندهایی استفاده می‌کنند که تنها خریدار باشند. عرایض من به این معنا نیست که کسی برای خرید این دو باشگاه جلو نمی‌آید. مطمئن باشید حتی اگر یک خریدار هم باقی بماند، تا جایی که من شناخت دارم هیات واگذاری نسبت به کاهش قیمت دو باشگاه به شدت مقاومت خواهد کرد.

شما در مصاحبه‌تان به‌طور غیرمستقیم از خادم حمایت کرده‌اید؟

 ما از همه مسوولان نظام حمایت کرده، می‌کنیم و خواهیم کرد. بنابراین خادم هم از این قاعده مستثنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس