کد خبر 394440
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار پارسه تهران مقابل صنعت نفت آبادان و بازی فولاد نوین اهواز با تیم گیتی پسند اصفهان، صادر کرد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم فولاد نوین اهواز و گیتی پسند اصفهان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز 26 بهمن ماه برگزار شد و از سوی یعقوب فریسات، مربی تیم فولاد نوین اهواز تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به تیم داوری و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراجش از زمین بازی شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اسماعیل تمام یار، سرپرست تیم گیتی پسند اصفهان نیز به دلیل اعتراض به داور که از زمین بازی اخراج شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد. وی باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

واهیک طاوسیان، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان هم به دلیل تخلفاتش از بازی اخراج شد. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. کمیته انضباطی نیز جریمه 5 میلیون ریالی برای این سرمربی در نظر گرفته است.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای مربی تیم پارسه تهران

مسابقه دو تیم پارسه تهران و صنعت نفت آبادان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز 26 بهمن ماه برگزار شد. به دلیل تخلفات تماشاگران تیم پارسه تهران، این تیم به تذکر جدی و جریمه 50 میلیون ریالی از سوی کمیته انضباطی جریمه شد.

کاوه عابدینی، مدیر تیم پارسه تهران به دلیل حمله و اهانت به داور بازی به تذکر کتبی محکوم شد. وی باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

هاملت میختاریان، مربی تیم پارسه تهران نیز به کمک داور بازی اهانت کرد. بر همین اساس این مربی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس