صبح امروز هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ با حضور در دفتر مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی استقلال با بهرام افشارزاده دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه استقلال سر از بیلیارد درآورد
به گزارش مشرق، صبح امروز هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ با حضور در دفتر مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی استقلال با بهرام افشارزاده دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این جلسه هاشم اسکندری گزارش کاملی از عملکرد سال 93 و حضور تیم ملی بیلیارد ایران در مسابقات غرب آسیا به مدیرعامل باشگاه در خصوص وضعیت لیگ، چگونگی جذب تیم ها و شرایط حضور توضیحاتی را به وی ارائه کرد.

بهرام افشارزاده با ابراز خرسندی از عملکرد خوب فدراسیون گفت: فدراسیون بولینگ و بیلیارد در طول این چند سال اخیر با مدریت خوبی که در آن برقرار شده است توانسته جایگاه بسیار خوبی را در آسیا وحتی در جهان به دست آورد که معرفی استعدادی مانند حسین وفایی مهر تائیدی بر این موفقیت است.

دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: من همیشه از این رشته حمایت کردم و در حال حاضر که در باشگاه استقلال مسئولیت دارم از رشته های بیلیاردی حمایت جدی خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: در لیگ جاری ورزش های بیلیاردی با یک تیم منسجم و قدرتمند حضور پیدا خواهیم کرد و امیدوارم جزو تیم های برتر باشیم.

اسکندری با ابراز خرسندی از ایجاد این تفاهم تصریح کرد: حضور باشگاه های معتبری مانند استقلال و پرسپولیس در لیگ می تواند اعتبار این رشته را در بین ورزش های ایران بالا ببرد.

در این جلسه که با حضور علیرضا محسنی رئیس کمیته سازمان لیگ ورزش های بیلیاردی انجام شد گزارش کاملی از شرایط لیگ به مدیرعامل باشگاه استقلال ارائه داده شد.

منبع: روابط عمومی فدراسیون بیلیارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس