کد خبر 394055
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: در لیگ برتر ایران تیم نفت از تیم‌های استقلال، سپاهان و فولاد بالاتر است، یعنی اینکه با تیم قدرتمندی بازی داریم.

به گزارش مشرق، زلاتکو دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به اینجا آمدیم یک بازی خوب بگیریم و می‌خواهیم نتیجه مناسب را کسب کنیم اما یک تساوی هم می‌تواند مناسب باشد.

وی ادامه داد: انتظار داریم حریف سرسختی داشته باشیم و می‌دانیم حریف ما صدرنشین لیگ ایران است.

سرمربی العین امارات تاکید کرد: هم ما و هم نفت تهران تلاش می‌کنیم نتیجه بازی را جبران کنیم. ما مساوی کردیم ولی نفت تهران بازی اول خود را باخته است. تلاش می‌کنیم در این بازی نتیجه بگیریم تا وضعیت مان بهتر شود. برای بار سوم است که به ایران می‌آیم. یک بار با استقلال و یک‌بار با تراکتورسازی بازی کردیم که دفعه اول بردیم و بازی دوم را با نتیجه 2بر 2 مساوی کردیم.

وی در مورد مصدومان و بازیکنان محروم تیمش گفت: آماده‌سازی طولانی داشتیم چون تعدادی بازیکن مصدوم داشتیم اما مهم‌ترین نکته آماده شدن عمر عبدالرحمان است که تمرینات خود را شروع کرده من به تیمم و بازیکنانی که داریم اعتماد دارم.

دالیچ در ادامه صحبت‌های خود در مورد 2 بازی مهم العین در ادامه بازی‌ها خاطرنشان کرد: در یک برهه زمانی مهم هستیم، یک بازی سخت را 2 روز قبل انجام دادیم. بازی به بازی فکر می‌کنم. کار ما مقابل نفت تهران سخت است. سپاهان، فولاد خوزستان و استقلال تیم‌های خوب لیگ ایران هستند و وقتی نفت تهران از آنها در جدول لیگ بالاتر است این نشان از قدرت این تیم دارد. به تیمم اعتماد دارم و به دنبال کسب نتیجه هستم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس