کد خبر 394019
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

منابع مطلع می‌گویند شهر تکریت در محاصره کامل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی قرار دارد و مواضع داعش و عناصر بعثی هدف آتش‌ موشکی، توپخانه و پهپاد قرار گرفته به طوری که ظرف ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده، نیروها وارد تکریت خواهند شد.

به گزارش مشرق، منابع مطلع میدانی در «تکریت» عراق اعلام کردند که سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران عصر شنبه برای نظارت و مشورت به فرماندهان میدانی عراق وارد «تکریت» شد.

تکریت مرکز استان صلاح‌الدین در شمال استان بغداد (پایتخت عراق) از دو روز گذشته شاهد آغاز عملیات گسترده ارتش و نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) برای آزادسازی این شهر از دست گروه داعش است.

طبق این گزارش، سردار سلیمانی در بدو ورود به شهر تکریت مورد استقبال گرم فرماندهان ارتش و نیروهای مقاومت و رزمندگان قرار گرفت. یک منبع مطلع دیگر نیز گفت که عملیات آزادسازی تکریت با رمز «یا لثارات الحسین» توسط حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

 

همچنین شیخ خزعلی فرمانده گردان «اهل حق‎» (عصائب اهل الحق) نیز در این عملیات شرکت دارد و سردار سلیمانی را همراهی می‌کند.

سردار قاسم سلیمانی تاکنون در عملیات آزادسازی بسیاری از شهرها و مناطق مهم عراق از جمله «جرف النصر» (جرف الصخر سابق) شرکت کرده است.

 

شهر تکریت زادگاه صدام دیکتاتور معدوم عراق، یکی از مقرهای اصلی گروه‌های بعثی-داعشی است. نیروهای ارتش عراق به کمک نیروهای الحشد الشعبی از روز گذشته از سه محور شهر تکریت را محاصره کرده‌اند و گفته شده در دو روز گذشته پیشروی‌های چشمگیری کرده‌اند.

طبق گفته این منابع،برای آغاز عملیات در شهر تکریت نزدیک به 27 هزار نفر از نیروهای ارتش عراق و نیروهای مقاومت مردمی موسوم به الحشد الشعبی شرکت می‌کنند.

 

از سوی دیگر نیروهای موسوم به «ائتلاف ضد داعش» که متشکل از آمریکا و متحدان غربی و عربی آن است در عملیات آزادسازی شهر تکریت شرکت ندارند.

المستقبل: سلیمانی از سامراء عملیات تکریت را هدایت می‌کند

از طرفی دیگر، روزنامه المستقبل لبنان به نقل از منابع خود نوشت: عملیات نظامی جاری در تکریت را اتاق عملیاتی نظامی از سامراء هدایت می‌کند. ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس ایران و هادی العامری فرمانده نیروهای «بدر» و «قیس الخزعلی» فرمانده عصائب اهل الحق و ابومهدی فرمانده گردان‌های حزب‌الله عراق این اتاق عملیات را رهبری می‌کنند.

المستقبل افزود که هم‌اکنون شهر تکریت در محاصره نیروهای عراقی و نیروهای حامی آن قرار دارد و طبق گفته منابع اطلاعاتی طی 24 تا 48 ساعت آینده این نیروها وارد تکریت و دیگر شهرها خواهند شد.

 

آزادی چند منطقه دیگر در غرب و شمال تکریت/ پیشروی از 5 محور

همچنین یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات صلاح‌الدین به السومریه عراق گفت که نیروهای ارتش و الحشد الشعبی روز یکشنبه دو منطقه دیگر در تکریت را آزاد کردند.

طبق گفته این منبع، «حی الطین» (نزدیک دانشگاه تکریت) و «البو عبید»، به ترتیب در شمال و غرب تکریت روز یکشنبه آزاد شدند و نیروی امنیتی در اطراف تکریت متمرکز شده است و آتش توپخانه و موشکی نیروهای عراقی را پشتیبانی می‌کند.

همچنین خبرگزاری «کل العراق» با بیان اینکه پیشروی به سوی تکریت از پنج محور مانند مناطق «الدور»، «العلم» و «تکویت» آغاز شده است، از آزادسازی آکادمی پلیس در صلاح‌الدین خبر داد.

یک منبع امنیتی به این خبرگزاری گفت که امروز دوشنبه ارتش با حمایت نیروی الحشد الشعبی آکادمی پلیس صلاح‌الدین در 2 کیلومتری جنوب تکریت (مرکز صلاح الدین) را آزاد کردند.

 

هادی عامری: عشایر عرب در عملیات آزادسازی صلاح‌الدین مشارکت دارند

از طرفی دیگر، هادی العامری که وظیفه نظارت بر نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با گروه داعش را بر عهده دارد، اعلام کرد که «عشایر اصیل عرب» در درگیری‌ها و عملیات آزادسازی استان صلاح‌الدین در کنار نیروهای بسیج مردمی حضور دارند و «تعداد زیادی از این عشایر تاکنون به نیروهای مردمی و پلیس و ارتش عراق پیوسته‌اند؛ نیروهایی که در مثلث امنیتی برای آزادسازی همه خاک عراق از داعش فعالیت می‌کنند».

او گفت که عناصر بعثی برای سقوط دو استان صلاح‌الدین و نینوا با داعش همکاری کرده‌اند. او افزود: «من مخالف بعث هستم زیرا آنها در نینوا و صلاح‌الدین توطئه کردند و در سقوط این دو استان با داعش همکاری کردند و نمی‌توان با آنان گفت‌وگو کرد یا از این جنایتکاران بعثی حمایت کرد».

ورود پهپادها به عملیات تکریت

منابع مطلع در عملیات آزادسازی تکریت گفتند که از روزهای گذشته «پهبادهای شناسایی و عملیاتی وارد آسمات تکریت شدند و روز گذشته منطقه القادسیه واقع در شرق شهر تکریت را هدف قرار دادند».

 این پهبادهای عملیاتی با پرواز در آسمان شهر تکریت توانستند برخی مواضع ترویست‌های داعش و بعثی‌ها را منهدم کنند. محدوده عملیات این پهبادها در شرق تکریت به ویژه در منطقه القادسیه بوده است.

تکریت مرکز استان صلاح‌الدین عراق، در 140 کیلومتری شمال غربی بغداد و بر کرانه رود دجله قرار دارد که قبل از هجوم داعش، نزدیک به 300 هزار نفر جمعیت داشت.

مسدود سازی مسیر طوز-بغداد همزمان با عملیات صلاح‌الدین

«شلال عبدالله» فرماندار شهرستان «الطوز» شب گذشته اعلام کرد که مسیر بین الطوز و بغداد از نیمه‌شب گذشته تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

عبدالله به شبکه کردی‌زبان روداو گفت: بسته شدن مسیر میان الطوز و بغداد برای آمادگی جهت آغاز عملیات صلاح‌الدین است.

نماز جماعت ارتش و نیروهای عراقی در تکریت همزمان با عملیات آزادسازی استان صلاح‌الدین و مرکز آن شهر تکریت

آغاز ساعت صفر عملیات برای آزادسازی صلاح‌الدین

یکشنبه شب، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برای بازدید از یگان‌های ارتش و نظارت بر عملیات آزادسازی استان صلاح‌الدین، وارد شهر سامراء در جنوب تکریت و استان صلاح‌الدین شد.

تلویزیون دولتی عراق در این باره گزارش داد که فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به محض ورود به این شهر با فرماندهان و مسئولان امنیتی ارتش در استان صلاح الدین دیدار و گفتگو کرد.

العبادی در دیدار با فرماندهان در سامراء تاکید کرد که ساعت صفر عملیات پاکسازی استان صلاح الدین عراق از عناصر تکفیری داعش آغاز شده است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • حسن توکلی ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    دلم برای سردار تنگ شده خیلی وقت بود عکس و گزارشی ازشون منتشر نشده بود
  • ايلا ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ترابخدا مواظب تك تيراندازهاي بزدل باشيد.سردارخار چشم دشمنان اسلام ناب است.خدايا تاانقلاب منجي عالم(عج) اوراازگزند حوادث وكيد دشمنان حفظ فرما.
  • مهدی ص ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    دیگه تکریت هم ازاد شده است حالا بعدیش ازادی موصل وتیرخلاص داعش درعراق خداوند سردار اسلام حاج قاسمو حفظ فرماید
  • احسان ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    تو عكس اخر اب معدني شليك كردن تو اين بي ابي؟؟
  • ناشناس ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار خیلی دوست داشتنیه،واقعا لازمه این قدر تو مرکز خطر باشه،تو رو به خدا مواظب خودت باش.
  • حسین محمودی رفسنجان ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ای خدای بزرگ این سردار عزیز رو تا انقلاب مهدی برای ما نگهدار ;
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    چه لوس...!
  • احسان ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار ای افتخار ما برگرد به ایران به وجودت نیاز داریم ای دلاور ،جای تو در عراق نیست برای مردم شهید شو نه برای عراقی ها
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    جان ما فداي مدافعان ايران
  • حزب الله ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ان حزب الله هم الغالبون . انشا الله
  • بی نام ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    تیپ جناب سلیمانی الخصوص با این اورکت و شلوار و کفش واقعا بی نظیر است - خدا نگهدارش باشد - واقعا گوهر گرانبهائی است
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار سليماني متولد ماه اسفند هستند. اولا سالروز تولد ايشون رو به دوستدارانشون تبريك عرض مي كنم. انشالله خدا اين مرد بزرگ رو براي اسلام و ايران حفظ بفرمايند. پرچم متولدين اسفند بالا.
  • محسن ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    زنده باد سردار
  • احدحسین زاده ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    خدا قوت سردار یا فاطمه زهرا کمکش کن
  • عباس م 61 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ماشالله هیبت.
  • عین سین ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ان الله یدافع عن الذین امنوا ،انشاالله خداوند نصرتش را نصیب فرماید و این عزیزان را برای آبادی کشورهای اسلامی ،حفظ کند.این دشمنان هستند که همیشه و پیوسته جنگ بر ما تحمیل می کنند و ما در مقام دفاع از خود هستیم.
  • احمد ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    آزادی عراق یعنی آزادی ایران خسته نباشی سردار.
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    مشرق یه سوال اگه یکی از هواپیماهای ائتلاف یه بمب به مقر فرماندهی بندازه و سردارمون شهید بشه چه گزینه هایی روی میز ما سبز میشه؟ آیا فقط ترک میز مذاکره؟
  • محسن ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر والزمان واحفظ نائب الامام الغائب الامام خامنه‌ای صلوات
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار برای اسلام مبارزه میکنه عراقی ها هم برادران مسلمان ما هستن
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    عشق منی سردار
  • علی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    لوس!!!دلتنگی برای سرداری که برای همه حق طلبان عزیزه لوس بودنه؟!!
  • hamed ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار سرافراز خداقوت
  • خاک پای حاج قاسم ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    مومنین نسبت به هم چنان عشق و وابستگی دارند که مادر به فرزندش داره . لوس بازی نیست . عشق واقعی و الهی هست .
  • هیچکس ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    کل لباسهاش آمریکائیه
  • ميلاد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار بايد حواسش باشه بلايي سرش نياد چون براي ما خيلي باارزشه
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم سردار متعلق به اسلام است
  • ترک زبان ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار حاج قاسم، تو مختار ثقفی هستی پس شعار یا لثارت الحسین را عاشقانه سر بده چون این مردان ایرانی هستند که دوباره عراق را از لوث بی صفتان نجات خواهند داد، کسانیکه اعتراض دارند به حضور سردار در عراق بدانند که خط مقدم جنگ ما در خاک عراق است که باعث می شود مردم ایران اینگونه در امنیت باشند .........
  • حسیت ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    نباید سردار رشید اسلام اینقدربه مناطق عملیاتی نزدیک شود ایشان خاری درچشم دشمنان امام زمان و شیعه هستند . درست است که عراق برای شیعیان خیلی مهم است ولی توروخدابیشتر مواظب خودتون باشید سردار خداوند پشت و پناهتان و دست قایم آل محمد بر سرتان یاحق
  • حسیت ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    نباید سردار رشید اسلام اینقدربه مناطق عملیاتی نزدیک شود ایشان خاری درچشم دشمنان امام زمان و شیعه هستند . درست است که عراق برای شیعیان خیلی مهم است ولی توروخدابیشتر مواظب خودتون باشید سردار خداوند پشت و پناهتان و دست قایم آل محمد بر سرتان یاحق
  • مهدی خورشیدی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    چاکرتیم سردار که باعث افتخار همه ما ایرانیها هستی
  • ناشناس ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    مواظب سردار باشید ما در جریان مختار به خاطر حسودان،بزدلان و کینه دوزان کیان را از دست دادیم تجربه نشان می دهد به اینها نمی شود اعتماد کرد.
  • پاسدار ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ای کاش در کنار سردار بودم
  • محمد تقی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار بازمانده باکری ها زین الدین خرازی حاج همت حدا نگهدارت دمت گرم
  • علی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    وحاج حسین بصیر جانشین لشکر خط شکن 25 کربلا
  • زینلیان ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    حضورسردار جواب محکم به انهایی که مارا حامی تروریست میدانند حالا معلوم شد ماییم یا امریکا عربستان ترکیه
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    آقا جون یعنی چی؟؟ ایشون یک فرمانده خیلی باارزش هستن اخبارحضورشون که نباید همه جا پخش بشه چرا اخبار محل استقرار سردار رو مرتب به همه اطلاع میدین؟ اسرار نظامی سرتون نمیشه؟
  • حمزه ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سلام خدا نگهدارت دلمان برات تنگ شده
  • محسن ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    هیچ کار سردار بی دلیل نیست اگه اینطوری که شما میکی باشه و تمام لباس های سردار آمریکایی باشه این خودش یه پیام بزرگ داره و اون اینه: (( با تولیدات خودتون به جنگ شما می آییم)) گرفتی عزیزم؟
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    نه :) موشکه ولی شکل اب معدنیه
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    خدا امثال حاج قاسم رو زیاد کنه
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    آخ آخ آخ بوی نفاق و بهائیت میاد eeee اِ اِ اِ یادم نبود اینا انسان های بزرگی هستن
  • صدیق ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    احسان کلی خندیدیم ممنون............
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    کسی جیگر داره بره مقر سردار رو بمباران کنه بسم الله در ضمن وقتی اخبار منتشر میشه که دیگه سردار اونجا حضور ندارن
  • محمد ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    سردار نمونه ای از دلاور مردان این سرزمین است.بنازم خدا را خدا قوت دلاور دوست داریم
  • سپیده ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    عراقی ها چیه اقا احسان.اگه همین سردار و نیروهای ایرانی نتونن عراق و سوریه رو سرپا نگه دارند تا چند وقت دیگه نوبت کشور خودمون میشه اون وقت که به مال و ناموس کشورت حمله کنن بازم همینو میگی.به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران رهبر عزیزمون و سردار رو خدا تا نابودی کامل اونا واسه ما نگه میداره.
  • علی ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ای خدااااااااااااا؟؟؟؟!!!!!!!!!! آخه مهندس اگه همین حاج قاسم سلیمانی تو ایران کنار من و تو نشسته بود که دیگه حاج قاسم نبود، یکی بود مثل من و تو. آبرویی که حاج قاسم داره از همین ایمان و توکلش به خدا، گوش به فرمان ولایت بودن و کمک به همین مظلومین است. فهمیدنش سخت نیست، فقط بصیرت میخواد، حالا فهمیدی بصیرت یعنی چی؟؟ پس دیگه بصیرت رو مسخره نکنی دوست من
  • محمد ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    اونکه رضا رویگری بود.
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    فرستادن آب معدنی برای داعش با خمصه خمصه.
  • خودی ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    داداش دمت گرم خیلی خندیدم خیلی چشمای تیزبینی داری افرین
  • هموطن ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ذوالفقار ولایت چشم داعش جنایتکار و مزدور اسراییل را کور خواهد آورد . یاعلی مدد
  • جاوید ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    افتخارایران سردارقاسمی است خداوندبه حق مظلوم کربلاحفظش کندواقعابرایمان نعمت است دعایش کنید
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    به بالا بردن پرچمت + دادم 100000000000000 تا بروحال کن
  • محمدرضا محمودی ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    دمش گرم واقعا مرده و باید همه ما ملت پشته چنین مردی وایسیم
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    چشم دشمنانش کوربشه
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    باشه نظر ما را نذار . اشکال نداره !! حالا چیکار می کنی ؟ بازم نظرم را نمی ذاری . ولی این نوشته را می ذاری که بگی همه جور نوشته را می ذاری !!!!!
  • rezaesmaeili ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    زنده باد سرداری از دیار شیران. به خاطر ایران مواظب خودت باش. درود بر شرفت سلیمانی....
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    صدام کجاست ببینه یکی از فرزندان خمینی(ره) زادگاهش در زادگاهش فرماندهی نیروهای عراقی را دارد
  • سید مجتبی ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    خدا پشت و پناهشون. برای سلامتی همه رزمندگان اسلام دعا کنیم.
  • محمد ه ب ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ما همه سرباز سرداریم و منتظر فرمان
  • محمد ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    شبیه راکت های فلق 2 هست که ایرانیه
  • سامیار ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    زنده باد سردار سلیمانی
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    جانم حاج قاسم
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    منظورم ایران و اسلام است. اصلاح میشود
  • شاه مرادی ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    قطعه شعری از استاد محمدرضا جعفری تقدیم به یار ولایت سرلشکر سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی : حاج قاسم السلام ای یاور مولا علی همچو مالک میدرخشی در اطاعت از ولی آفرین از این همه اخلاص و پاکی در نبرد یادگار با وفای لشکر مردان مرد کربلا داند که قاسم کیست در میدان جنگ عرصه را بر دشمنان دین چو شیری کرده تنگ گشته آمریکا ز نام قاسم و قدس و سپاه گیج و مبهوت و نداند این همه هست از خدا نام آمریکا چو اسرائیل شد ننگ تمام بار دیگر باز شد دستش برای خاص و عام گرچه بر شیطان فتاده لرزه ها از نام تو زین فضیلت ، کرده شیرین حقتعالی کام تو مرحبا ای مالک اشتر خدا همراه توست در تمام عرصه ها نور ولایت راه توست خشم آمریکا زتو یک هدیه ای از ماوراء ست در دفاع از رهبری جان دادن ماها بجاست ماجرای ظلم آمریکا دگر نابود شد کاخ اهریمن به فرمان الهی دود شد جعفری ، آمد ندا از سوی آیات خدا کاین همه لطف الهی هست از ذکر و دعا
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    ۲۷ هزار نیرو عراقی ،کلی مستشار ایرانی،اروپایی،پهپاد آمریکایی کلی سلاح ومهمات مگه این داعش چند تا نیرو داره؟
  • حسین محمودی رفسنجان ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    اونایی که بر علیه سردار نظرمنفی میدن رو ز قیامت روسیاهان عالمند;
  • مخمد تقی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    خمسه حمسه ولی مینی کاتیوشا بود
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    تکریت جای خطرناکیه خدا حافظ ایشان و همرزمانشان باشد
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    سردار افتخار ایرانی دوستت دارم
  • فدایی حاج قاسم ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    درود بر سردار عشق درود بر چمران زمان درود . خاک زیر پاتونیم سردار خدا یار و یاور همیشگیتون باشه...
  • فدایی حاج قاسم ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    اقاقی محترم یادت باشه وقتی با کسی دعوا داری تو خونه ی خودت باهاش نجنگ چون بهت توهین میشه به ناموست توهین میشه ...ممکنه به خونت اسیب برسه ...فهمیدی برادر ؟
  • علی ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    عشقم سردار سلیمانی زند باد
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    داماشه فكر كنم
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    سردار. افتخار تمام محبين شيعه اي
  • رضا ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    غرور هرایرانی .سردارسلیمانی
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    زنده باد حاج قاسم سلیمانی جانم فدای سردار
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    زنده باد حاج قاسم سلیمانی جانم فدای سردار
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    زنده باد حاج قاسم سلیمانی جانم فدای سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس