تیم فوتبال تراکتورسازی در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی مقابل نسف قارشی شکست خورد که نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

گروه ورزشی مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در تاشکند به مصاف نسف‌قارشی ازبکستان رفت که این دیدار در پایان با پیروزی 2 بر یک میزبان به پایان رسید. (خلاصه فیلم دیدار نسف قارشی - تراکتورسازی)


برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

ترکیب نسف قارشی:

هامروبکف، بایدولایف، گورگیان ( 90 - یونوف )، کابلاش، م کریمف، حمزه کریمف، محمدیف، روج روی، سای فیف، شامرادف ( 76 - گاردوئف )، سویونف
سرمربی: قربان بردی اف

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، فردین عابدینی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار ( 62 - نریمان جهان )، فرشاد احمدزاده، شاهین ثاقبی( 81- مهرداد بایرامی )، لوسیانو ادینهو
سرمربی: تونی اولیویرا

اخطار: فریدین عابدینی (51) از تراکتورسازی و  روج روی (56) از نسف قارشی

شرح گل‌ها:

نسف 0-1 تراکتور: دقیقه 32 و در یک ضدحمله از تراکتوری ها پاس روبه جلو آندو به احمد کامدار رسید تا یک پاس بلند زیبا ادینیو را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کند و ضربه سر عالی ادینیو تراکتور را به اولین گل رساند.

نسف 1-1 تراکتور: دقیقه 46 نسف در همان ابتدای نیمه دوم روی یک ارسال بلند شامرادف شوت تکضربی را به دروازه حامد لک زد و مهدی کیانی به اشتباه توپ را دوباره به او برگرداند و او اینبار با یک شوت سرکش دروازه تراکتور را باز کرد.

نسف 1-2 تراکتور: دقیقه 52 نسف در ادامه حملات تند و تیز خود روی یک ضربه آزاد توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد و اینبار کریمف با یک ضربه سر دومین گل نسف را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه 10: فرشاد احمدزاده با یک حرکت پا به توپ چند بازیکن نسف را جا گذاشت و در محوطه جریمه می توانست موقعیت گل را ایجاد کند ولی در ضربه نهایی بی دقتی کرد تا موقعیت از دست بدهد.

دقیقه 14: حرکت پا به توپ و زیبای احمد کامدار که با جا گذاشتن مدافع مستقیم خود با دروازبان تک به تک شود با خطای حریف مواجه شد ولی داور اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه 30: ارسال از کنارهای که روی نفوض از جای خالی فردین عابدینی بدست آمده بود کابلاش می توانست به گل تبدیل شود که شانس با لک مواجه شد.

دقیقه 45: شاهین ثاقبی در محوطه جریمه تراکتور با یک اشتباه می رفت تا زحمات تیمی را بر باد دهد که خوشبختانه چنین اتفاقی نیفتاد.

نیمه دوم:

دقیقه 48: شوت سرکش سویونف از محوطه جریمه تراکتور توسط کامدار برگشت داده شد.

دقیقه 59: یک ارسال خطرناک دیگر از بازیکنان نسف که با دفع ناقص لک همراه و نسیم اف می رفت که سومین گل را به ثمر برساند ولی اینبار آندو ناجی لک شد.

دقیقه 69: ارسال کابلاش راست خط دفاعی تراکتور با ضربه خطرناک شامرادف همراه بود که به اوت رفت.

دقیقه 73: ارسال زیبای آندو ، نریمان جهان با دروزبانی که از دروزاه بیرون آمده بود با ضربه نریمان جهان به کرنر رفت.

دقیقه 82: دو موقعیت خطرناک پیاپی از نسف روی دستپاچگی مدافعان تراکتور می توانست دروازه تراکتور باز شود ولی شانس با این تیم همراه بود.

دقیقه 88: شوت کات دار آندو در موقعیت خطرناک به بیرون رفت و تلاش سامان نریمان جهان نیز برای رسیئن به توپ ثمری نداشت.

در دیگر دیدار گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا امروز (چهارشنبه) الاهلی امارات میزبان الاهلی عربستان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تراکتور باز هم اثبات کرد که شخصیت حضور در لیگ آسیا و نمایندگی ایران رو نداره . اون هم با این همه بازیکن خوب از لک تا ادینهو . هوای سرد ازبکستان هم بهانه خوبی نیست چراکه تراکتوری ها به هوای سرد تبریز عادت دارن . واقعا متاسفم که از تیم سوم ازبکستان نتونستن حتی یه مساوی بگیرن حالا برن با تیم های متمول الاهلی عربستان و امارات بازی کنن . ای کاش سپاهان و استقلال رو به عنوان نماینده کشورمان داشتیم .
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تراکتور و نفت واقعا ضعیف هستن به تیم های ده نفره باختن
  • ناشناس ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    چه طور میشه تیم در نیمه اول حریف را به 4 میخ بکشد،در نیمه دوم به 4 میخ کشیده شود.چه تغییری بین دو نیمه روی داد که بازیکنان کلا زیر و رو شدند.اگر تونی مربی بود،با یک اشاره با کله خودش را به ایران نمی رساند.شاهدش هم نیمه مربیان این بازی.یا اگر مربی است،نتیجه را میفروشد.
  • مانی ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    سوراختورررررررررررررر
  • امیر تبریز اوغلی ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تا کی از دفاع و دروازه بان بخوریم... هیت مدیره غیر بومی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس