بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که به این تیم آمدم، پیش‌بینی کردم که ممکن است شرایطی پیش بیاید که نیمکت‌نشین شوم.

به گزارش مشرق، میلاد سلیمان‌فلاح درباره اینکه کمتر برای استقلال به میدان رفته است، اظهار داشت: کم بازی کردن من به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد. در پست من بازیکنان بزرگی چون رضا عنایتی و آرش برهانی بازی می‌کنند که هر کدام سال‌ها آقای گل ایران شده‌اند.

وی در مورد اینکه چرا در پست پشت مهاجم به میدان نمی‌رود، تصریح کرد: نمی‌خواهم در تصمیمات سرمربی دخالت کنم و نظر او بوده که بازی نکنم. تلاش می‌کنم در تمرینات بهتر خودم را نشان دهم تا فرصت بازی به من برسد. زمانی که به استقلال آمدم، پیش‌بینی کرده بودم که ممکن است شرایطی پیش بیاید که نیمکت‌نشین شوم، چرا که استقلال تیم بزرگی است. روحیه‌ام را از دست نمی‌دهم و با تمرکز بیشتر در تمرینات حاضر می‌شوم تا نظر کادر فنی را جلب کنم.

بازیکن استقلال درباره تعویضش در بازی با گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: تعویض من تاکتیکی بود و کادر فنی قصد تغییر تاکتیک بازی را داشت. شرایط بازی‌ هم به گونه‌ای پیش رفت که موقعیتی برای من پیش نیامد تا از آن استفاده کنم.

سلیمان‌فلاح در خصوص اینکه می‌تواند جای کرار جاسم را در میانه میدان پُر کند، گفت: استقلال هم با سیستم 2-4-4 و هم 3-3-4 بازی می‌کند. در این سیستم میلاد نوری و امید ابراهیمی می‌توانند بازی کنند و اگر به من هم بازی برسد، شک نکنید که بهترین بازی‌ام را انجام می‌دهم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس