کد خبر 392468
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۷

بازیکن جوان رئال مادرید پدیده آینده فوتبال اسپانیا خواهد بود.

به گزارش مشرق، فوتبال اسپانیا در پنجم فوریه 1984 پس از شروع به کار امیلیو بوتراگوئنیو برای مادرید در کادیز متحول شد. دو گل وی طبیعی بود. اتفاقی که افتاد این بود که بازیکن اهل منطقه رتیرو مادرید به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شد و دو سال بعد با چهار گلی که در جام‌جهانی مکزیک مقابل دانمارک زد، درخشید.

سه دهه بعد اتفاقی مشابه در حال افتادن این بار برای ایسکو است. ورزشگاه مارتینز وتارو یکشنبه به بازیکنی از مالاگا که عملکرد درخشانی داشت، ادای احترام کرد و با وجود شکست دو بر صقر تیمشان (الچه) مقابل رئال مادرید، نام وی را فریاد می‌زد. کاسیاس که خود پس از جام‌جهانی 2010 به قهرمانی ملی تبدیل شده، در میکسدزون پس از بازی با شجاعت گفت: ایسکو مهم‌ترین بازیکن آینده فوتبال اسپانیا است.

این نقش پیش از این در اختیار اینیستا بود. بازیکن بارسلونا پس از گلی که در فینال جام‌جهانی 2010 مقابل هلند به ثمر رساند، شالوده تیمش شد. اکنون زمان آن فرا رسیده که این وظیفه را به عهده ایسکو بگذارد. نام وی فقط در این فصل در ورزشگاه‌های لوانته، گرانادا و آلمریا تشویق شده اما جایی که این فریادها شروع شد، در کارانزا (کادیز) در بازی حذفی تیم زیر 21 سال مقابل صربستان بود. هواداران خانگی، همان‌هایی که 31 سال پیش بوتراگوئنیو را تشویق می‌کردند، شروع به صدا زدن نام ایسکو پیش از مسابقه کردند.

این بازیکن از اینکه به بازیکنی کلیدی در تیم رئال مادرید تبدیل شده، خوشحال است. وی پس از بازی مقابل الچه اعلام کرد: این بهترین دوران فوتبالم است.

وی 21 آوریل 23 ساله می‌شود و هنوز در سنی است که می‌تواند بدون تعیین محدودیت‌هایی برای آینده‌اش‌ پیشرفت کند. وی در این فصل 184 توپ ربایی داشته و با خستگی‌ناپذیری بازی کرده و حالا هواداران نام او را فریاد می‌زنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس