کد خبر 392234
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

مدافع تیم فوتبال ملوان گفت: هنوز هم بعضی‌ شب‌ها کابوس بازی‌های آسیایی اینچئون را می‌بینم.

به گزارش مشرق، پس از کش و قوس های فراوان٬ محمد حسین کنعانی روز گذشته به اردوی تیم ملی امید در جزیره کیش اضافه شد.

وی در مورد حضورش در اردوی تیم ملی امید،‌ گفت: خیلی دوست داشتم در اردوی کیش شرکت کنم. امکان داشت با از دست دادن این سفر جایگاهم در تیم ملی متزلزل شود اما خدا رو شکر که الان در کنار سایر بازیکنان هستم و با آنها تمرین می کنم.

کنعانی در مورد اینکه چه شد باشگاه ملوان با حضورش در اردوی تیم ملی امید موافقت کرد،‌ اظهار داشت: من مطمئن بودم که باشگاه رضایت می‌دهد تا من در این اردو شرکت کنم. فیروز کریمی خودش در تیم ملوان از جوان ها حمایت می‌کند و با شناختی که من داشتم آنها حاضر نبودند تا فوتبال من در این سن کم تباه شود.

مدافع تیم ملی امید در خصوص اردوی کیش گفت: در این یک روزی که اینجا بودم همه چیز به مانند اردوهای قبل فوق العاده است. جا دارد از همین جا از حبیب کاشانی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. او از زمانی که مدیر تیم شده است از هیچ کمکی برای این تیم دریغ نکرده است. تمامی بازیکنان همدل شده‌ایم تا بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم و شرمنده کادر فنی و آقای کاشانی و مهمتر از همه مردم عزیزمان نشویم.

کنعانی  که خاطره خوشی از بازی های آسیایی اینچئون ندارد معتقد است که در بازی های مقدماتی المپیک نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. او در این باره گفت: شاید باورتان نشود اما هنوز بعضی از شب‌ها کابوس بازی های آسیایی را میبینم. البته آن باخت ها برای من تجربه شد و مطمئن باشید که در این بازی های پیش رو هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرم و با تمام قوا در تمام بازی ها به میدان می رویم. قصد داریم تا پس از 44 سال به المپیک راه پیدا کنیم و پرچم کشور ایران را در این مسابقات به اهتزاز در بیاوریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس