کد خبر 392174
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

دیدار متین ورامین و شهرداری تبریز که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود، مهم‌ترین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال است.

به گزارش مشرق، در میان 4 بازی از مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر والیبال، دیدار متین ورامین و شهرداری تبریز که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود از اهمیت خاصی برخوردار است. بهروز عطایی که سابقه حضور در 3 فینال متوالی را با کاله دارد در فصل جاری هدایت تیم متین ورامین را به عهده گرفته است.

سوابق او نشان می‌دهد که راه نتیجه گرفتن و قهرمان شدن را در شرایط سخت بلد است اما به نظر می‌رسد این بار شرایط کمی با دفعات قبل تفاوت دارد. ورامینی‌ها هفته قبل در خانه به شهرداری تبریز باخته‌اند و حالا در سرمای تبریز، کار سختی در پیش دارند. اگر بازیکنان متین ورامین بتوانند شاگردان عادل بناکار را در تبریز شکست دهند این شانس را دارند که در بازی سوم از حریف میزبانی کنند.

2 بازی نیز در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود. در دیدار نخست، نوین کشاورزی که در ست پنجم بازی اول از میزان خراسان شکست خورد، میزبان این تیم است. مشهدی‌ها امیدوارند با تکیه بر ستاره‌های ملی‌پوش خود در تهران نیز برنده شوند و به نیمه نهایی برسند. سرمربی تیم نوین کشاورز از برخی رفتارهای بازیکنان میزان خراسان در بازی رفت که باعث تحریک شاگردانش شده بود، ناراضی بود.

در بازی دوم، وزارت دفاع با پیکان دیدار می‌کند. 2 تیم از نظر مهره و بودجه با هم قابل مقایسه نیستند اما هماهنگی بازیکنان وزارت در این فصل، برگ برنده آنها بوده است.

بازرگانی جواهری گنبد هم در سالن المپیک میزبان شهرداری ارومیه است. شهرداری در ارومیه با نتیجه 3 بر صفر جواهری را شکست داده و با انجام یک بازی تمرین که عصر دوشنبه در تهران انجام دادند به مصاف میزبان خود جواهری گنبد می‌رود.

براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، اسامی ناظران و داوران این دیدارها به شرح زیر است:

نوین کشاورز – میزان خراسان، ساعت 15، خانه والیبال
وزارت دفاع – پیکان تهران، ساعت 18:15، خانه والیبال
شهرداری تبریز - متین ورامین، ساعت 17، سالن شهید اقدمی
بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری ارومیه، ساعت 17، سالن المپیک

نتایج دیدارهای مرحله رفت به شرح زیر است:

پیکان تهران 3 – وزارت دفاع 2
میزان خراسان 3 – نوین کشاورز 2
متین ورامین یک  – شهرداری تبریز 3
شهرداری ارومیه 3 – بازرگانی جواهری گنبد صفر
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس