کد خبر 392058
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات بامدادی پلیس از دستگیری ۱۰۱ سارق و زورگیر که عمدتا با خارج از کشور در ارتباط بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح عملیات اخیر پلیس پایتخت اظهار داشت: طبق قولی که همواره به مردم برای تامین امنیت هرچه بیشتر پایتخت داده بودیم، بامداد امروز عملیات گسترده پلیس برای متلاشی کردن 20 باند سرقت و زورگیری انجام شد که طی این عملیات 101 سارق و زورگیر که در قالب 20 باند سرقت و زورگیری فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این عملیات از ساعت یک بامداد امروز تا لحظاتی پیش ادامه داشت که طی آن و با همکاری مستقیم ماموران پلیس آگاهی این ماموران موفق به دستگیری کیف‌قاپان، زورگیران، سارقان منزل و سارقان خودرو که در قالب 20 باند سرقت فعالیت می‌کردند، شدند. 

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به میانگین سنی 20 تا 30 ساله دستگیرشدگان افزود: دستگیرشدگان غالبا در ارتباط با باندهای مجرمانه خارج از کشور بودند و در مواردی اقدام به ارتکاب جرایم مشابه در خارج از مرزهای کشور نیز می‌کردند که با توجه به اطلاعات تبادل شده با پلیس اینترپل، این موارد در حال بررسی است.

سردار ساجدی‌نیا با تاکید بر اینکه 70 تا 80 درصد دستگیرشدگان دارای سوابق کیفری مشابه هستند، خاطرنشان کرد: طبق توافقات انجام شده با مسئولان قضایی پایتخت، مقرر شده تا در ایام نوروز نیز مرخصی از زندان برای این مجرمان مهیا نشود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات پلیس سومین عملیات انجام شده در 45 روز گذشته است که خوشبختانه در طول این 45 روز هیچکدام از دستگیرشدگان توسط مقام قضایی آزاد نشدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس