کد خبر 391634
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۴ وزارت راه و شهرسازی را موظف کردند نسبت به تأمین مسکن و یا زمین مسکونی حداقل ۷۰ هزار نفر از جانبازان اقدام کند.

 به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) خانه ملت و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1394 کل‌کشور، بند (ج) تبصره 15 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، در اجرای بند (ل) ماده 44 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، وزارت راه و شهرسازی موظف شد، با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تأمین مسکن و یا زمین مسکونی به قیمت منطقه‌ای و سایر هزینه‌ها به قیمت تمام شده برای حداقل 70 هزار نفر از واجدان شرایط که قبلاً از زمین و یا مسکن واگذاری از سوی دولت استفاده نکرده‌اند، اقدام کند.

به گزارش فارس، وزارت مسکن و شهرسازی در بند (ل) ماده 44 قانون برنامه پنجم موظف شده بود تا پایان برنامه، مسکن جانبازان 50 درصد و بالاتر، جانبازان 25 درصد تا پنجاه درصد را که حداقل 2 سال سابقه حضور در جبهه داشته‌اند و همچنین آزادگان و فرزندان شهدا وجانبازان 70 درصد و بالاتر فاقد مسکن را در صورتی که قبلاً از زمین یا مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند، تأمین کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران نژاد ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    پس جانبازان زیر 25% چه؟ همیشه در اعطای تسهیلات جانبازان بالای 25%و فرزندان و خانواده خانواده های شهدا را نام می برید پس چرا تا بحال نیاز آنان بر طرف نشده است؟ به نظر میرسد از نام جانباز و شهید و ایثارگر به نفع خودتان سوئ استفاده می نمایید بر خورد مسئولین با جانبازان و ایثارگران واقعا خجالت آور است از زمان پایان جنگ سالهای زیادی گذشته و هیچ خدمتی به اکثر این قشر معظم انجام نشده است و بودجه ای هم که به نام این قشر دریافت می شود صرف پرداخت حقوق کارمندان بیشمار و تعمیر و نوسازی ساختمانهای بی حد این بنیاد بی مسئولیت می شود . لطفا اسم شهدا و جانبازان و ایثارگران را به زبان نیاورید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس