کد خبر 390990
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

یک مرد آمریکایی با چاقو دو شهروند مسلمان را در یک ایستگاه اتوبوس در ایالت میشیگان مورد حمله قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از دیترویت پرس، یک مرد 39 ساله آمریکایی پس از آنکه از مسلمان بودن دو مرد 51 و 52 ساله در ایستگاه اتوبوس در شهر دیترویت اطمینان حاصل کرده به آنها حمله ور شده است.

بر این اساس فرد مهاجم با چاقو و به قصد کشتن به این دو شهروند مسلمان حمله کرده و آنها را راهی بیمارستان نموده است. پلیس دیترویت در ایالت میشیگان اعلام کرد ساعتی پس از وقوع این حمله، عامل آن را در یکی از خیابان های نزدیک محل وقوع جرم بازداشت کرده است.

بر این اساس این حادثه چهار روز پس از حمله به سه دانشجوی مسلمان توسط یک فرد نژادپرست در ایالت کارولینای شمالی رخ داده است.  
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    مسلمان اصلا نباید از کشورش خارج شود با هر عنوان چه کسب فیض چه بعد از اختلاس. چون اگر کشورش بد است باید قیام کند و امر به معروف کند تا خطاها اصلاح شود. کشور بودا و مسیحی هم نباید اجازه ورود بدهند چون باعث میشود مسلمانان دزد بعد از اختلاس جایگاه استقرار نزد انها پیدا کنند. این مسلمانان امریکا هم یا ترک و ایرانی کمونیست فراری از دوره طاغوت اند یا هنرمند فراری و فتنه گر فراری و دزد اقتصادی یا افغانی و افریقایی.
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    مسلمان حتی برای کسب فیض علمی هم نباید خارج شود. چون خارج از کشور یا مسیحی و بودا اند یا کمونیست. چرا اینها نمی آیند به کشور مسلمان تا کسب فیض کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس