کد خبر 390978
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با عملکرد خوب خط دفاعی‌مان به پرسپولیس اجازه ایجاد موقعیت ندادیم.

به گزارش مشرق،  مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: در ساختار دفاعی به خوبی عمل کردیم و راه‌های نفوذ پرسپولیس را بستیم تا حریف‌مان به غیر از چند مورد که صاحب یکی دو موقعیت نصف و نیمه شد و دروازه‌بان ما هم به خوبی عمل کرد، دیگر موقعیت صددرصد گلزنی نداشته باشد.

وی افزود: موقعیت‌های پرسپولیس تنها روی ارسال‌ها ایجاد شد و ما در خط دفاع عملکرد خوبی داشتیم اما در خط حمله هنوز کار ما مشکل دارد و باید تلاش بیشتری انجام دهیم. بازیکنان ما باید نکاتی را که به آنها می‌گوییم پیاده کنند تا بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. 

سرمربی صبای قم درباره عملکرد دروازه‌بان این تیم و شرایط تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهرداد طهماسبی یکی از دروازه‌بان‌های خوب و آینده‌دار ماست که امروز با وجود فشار بازی عملکرد بسیار تأثیرگذاری داشت و اجازه نداد پرسپولیس به گل برسد. حریف ما با تمامی نفرات به میدان آمده بود و بازیکنان مصدوم پرسپولیس به این بازی رسیده بودند، به همین دلیل کار سختی داشتیم.

تارتار افزود: اتفاقات هفته‌های گذشته نیز انگیزه پرسپولیس را بالا برده بود اما آنها به غیر از یکی‌ دو مورد شانسی نداشتند. البته ما هم خوش‌شانس بودیم که یک بار توپ به تیر دروازه‌مان خورد.

وی درباره اعتراض بازیکنان به صحنه‌های مشکوک به پنالتی یادآور شد: من داوری بازی را مشکل‌ساز ندیدم. البته از صحنه‌هایی که به آن اعتراض می‌شد بسیار دور بودم اما در مجموع داوری بازی مشکلی نداشت.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس