دارنده مدال طلای المپیک که نیامدن چهره‌های مطرح کشتی فرنگی ایران به جام جهانی برایش تعجب برانگیز بود، تاکید کرد:‌ ما فقط دوست داشتیم با ایران در فینال مبارزه کنیم اما نمی دانم چرا ایران مقابل آذربایجان این گونه شکست خورد.

 به گزارش مشرق، رومن ولاسوف قهرمان روسی المپیک، درباره باخت تیم ملی کشتی فرنگی ایران مقابل آذربایجان اظهار کرد: ما دوست داشتیم با ایران در فینال روبرو شویم اما نمی دانم چه شد که ایران با چنین نتیجه‌ای مقابل آذربایجان شکست خورد. به شخصه دوست داشتم کشتی گیرانی مانند سوریان، نوروزی و رضایی برای ایران به روی تشک می رفتند ولی علت نیامدن آن ها را نمی دانم.

قهرمان روسی المپیک افزود: ما خیلی دوشت داشتیم با نفرات اصلی ایران در فینال مبارزه کنیم اما ایران با ترکیبی جوان میزبان این رقابت ها شد که در نهایت نتوانستند آن طور که باید مقابل آذربایجان نتیجه لازم را بگیرند.

وی درباره اهداف خود در مسابقات جهانی و المپیک گفت: مسابقات جهانی و المپیک در مقایسه با جام جهانی رقابت‌هایی به مراتب سخت‌تر و مهمتر است که هر کشتی گیری دوست دارد در آن به موفقیت برسد. مطمئنا تیم روسیه با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی و المپیک خواهد شد تا بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. من نیز فرقی برایم نمی کند در این رقابت‌ها با کدام کشتی گیر مبارزه کنم چرا که هدفم فقط رسیدن به مدال طلای جهان و المپیک است و می خواهم بار دیگر این عناوین را تجربه کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس