کد خبر 390749
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هدف ما در بازی با پرسپولیس کسب ۳ امتیاز است ولی یک امتیاز هم می‌تواند به ما کمک کند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: طبیعتا بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت است و می‌دانیم که کار راحتی نداریم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کردیم انگیزه بازیکنان بالا است با توجه به نتایج گذشته باید دست پر از زمین بیرون بیاییم هدف ما کسب 3 امتیاز است ولی یک امتیاز هم می‌تواند به ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه از زمان حضورش در صبا شرایط را چگونه می‌بیند، گفت: من پیش‌بینی این مسئله را می‌کردم. فوتبال ورزشی است که نمی‌توان پیش‌بینی نتایج را انجام داد و امکان‌پذیر نیست اما ما مصمم هستیم با ارائه بازی هدفمند سه امتیاز مقابل پرسپولیس را کسب کنیم هر چند می‌دانیم کار سختی است. پیش از اینکه به صبا بیایم می دانستم که روزهای سختی را خواهم داشت. با توجه به اینکه بازیکنان تأثیرگذار ما مخصوصا در خط حمله از ما جدا شدند.

سرمربی صبا تصریح کرد: ما با کار و تلاش به دنبال این هستیم تا این مشکلات را برطرف کنیم و به موفقیت برسیم. از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که با کادر مدیریتی و فنی همکاری لازم را دارند. با شرایط نسبتا بدی که وجود داشته اما بازیکنانم تلاش خوبی انجام داده‌اند. بدتر از این اتفاقات دیدار هفته گذشته ما مقابل تراکتورسازی بود که اشتباهات تأثیرگذار داوری باعث شد ما در این بازی پیروز نشویم. در حالیکه می‌توانستیم پیروز باشیم. به هر حال به گذشته فکر نمی‌کنیم و به فکر آینده خواهیم بود. امیدوارم در آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم زیرا تاب و تحمل‌مان نسبت به اشتباهات داوری کم شده است.

سرمربی صبا در مورد اینکه پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و آیا صبا از این موقعیت استفاده خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: ما به این مسئله از نگاه مثبت و منفی آن نگاه می‌کنیم. شاید تمرکز کادر فنی پرسپولیس در این شرایط خوب نباشد اما از طرف دیگر می‌توان این مورد را یک شوک هم دانست. ما در دیدار مقابل ملوان که اولین بازی من به عنوان سرمربی صبا بود در حالی حاضر شدم که کادر فنی آنها تغییر کرده بود. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم سرمربی این تیم استعفا داده بود که روز قبل از بازی برگشت. در بازی با تراکتورسازی هم کادر فنی این تیم تغییر کرد. به هر حال امیدوارم در این بازی شرایط به گونه‌ای باشد که به نفع ما رقم بخورد.

تارتار در مورد اینکه آیا فکر می‌کند صبا بتواند در لیگ برتر باقی بماند، گفت: اگر واقعا اتفاقات عجیب و غریب نیفتد به خصوص در بخش داوری فکر نمی‌کنم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بخواهیم نگران باشیم. کیفیت بازی‌های ما واقعا بالاست اما اگر اشتباهات داوری ادامه داشته باشد ما هم نگران این موضوع هستیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه آیا امکان دارد به علت اشتباهات مهرداد طهماسبی گلر این تیم او نیمکت‌نشین شود و یا تنبیهی برای او در نظر گرفته شود، گفت: ما همیشه با بازیکنان‌مان صحبت می‌کنیم که با تمام قوای خود در زمین حاضر شوند. اگر اشتباهی صورت نگیرد که گلی رد و بدل نمی‌شود. مهم این است که مهرداد و یا همه بازیکنان تمام تلاش خود را در زمین انجام بدهند و اشتباهات را به حداقل برسانند.مطمئنا اگر این اشتباهات ادامه داشته باشد باز هم دچار مشکل خواهیم شد اما امیدوارم بازیکنان با تمام وجود کار کنند.

وی در مورد اینکه آیا با رفتن بازیکنان ایران به لیگ‌های عربی موافق است، گفت:‌ من همچون کارشناسان موافق این موضوع نیستم زیرا لیگ‌های عربی از لیگ خود ما هم پایین‌تر هستند و این موضوع به تیم ملی ما ضربه می‌زند. شما پورعلی‌گنجی را ببینید که از لیگ خود ما بیرون آمده است اما توانست بهترین بازی‌ها را انجام بدهد و پیشرفت بیشتری نسبت به بازیکنانی که در کشورهای عربی بازی می‌کردند داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است حضور بازیکنان در لیگ‌های عربی سودمند نیست، گفت: به هیچ وجه برای فوتبال ما سودی ندارد بلکه برای زندگی بازیکنان و آینده آنها از لحاظ پولی می‌تواند خوب باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس