حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: من معتقدم حتی اگر در مسئله هسته ای نیز همان خواسته هایی را که آنها دیکته می کنند، قبول کنیم، باز هم تحریم ها برداشته نخواهد شد زیرا انها با اصل انقلاب مخالفند.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر و قدردانی فراوان از حضور پرشکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، در سخنان مهمی، به تشریح شرایط اقتصادی کشور و همچنین راهکارهای علاج مشکلات، بویژه ضرورت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی پرداختند و با اشاره به شاخ و شانه کشیدن ها و شرط و شروط های آمریکا و تحریم های جدید اعمال شده از سوی اروپا تأکید کردند: ملت ایران همواره نشان داده است که اراده قوی دارد و در موضوع تحریم ها هم ملت ایران می تواند، این توطئه را ناکام بگذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان خود با اشاره به گزارش های دقیق درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنی بر حضور بیشتر و باشکوه تر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال قبل، گفتند: زبان من برای تشکر از ملت بزرگ ایران، و توصیف حضور مردم در راهپیمایی واقعاً قاصر است.

ایشان به هوای سرد و بارانی در برخی شهرها و همچنین طوفان خاک در اهواز و خوزستان اشاره کردند و افزودند: در این شرایط و با وجود گذشت ۳۶ سال از انقلاب، حضور امسال مردم در راهپیمایی، باشکوه تر و با عظمت تر از گذشته بود و این، در دنیا بی نظیر است.

رهبر انقلاب اسلامی دلیل اصلی شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن را، حضور مردمی در صحنه و محول شدن امور بدست مردم دانستند و خاطرنشان کردند: در هر زمان که در مسائل کشور، حضور مردمی وجود داشته است، ما این چنین معجزه ای را همواره مشاهده کرده ایم.

حضرت آیت الله خامنه ای با تعمیم این قاعده کلی به مسائل اقتصادی، و تأکید بر لزوم حضور برنامه ریزی شده مردم در عرصه اقتصادی و استفاده از ظرفیت های مردمی، به تبیین دلایل مشکلات اقتصادی کشور پرداختند و گفتند: یکی از مهمترین این دلایل، برنامه ریزی قدرتهای استکباری بعد از پایان جنگ تحمیلی، برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قطب اقتصادی تأثیرگذار در منطقه و جهان است.

ایشان افزودند: غربی ها و عمدتاً آمریکاییها، با برنامه ریزی و با استفاده از شیوه های مختلف اقدام به کارشکنی در طرحها و فعالیت های بزرگ اقتصادی ایران با کشورهای منطقه و دور زدن ایران در خطوط انتقال نفت و گاز، خطوط زمینی و هوایی و خطوط شبکه های ارتباطاتی کردند و عملاً  سال ها پیش از قضایای هسته ای، تحریم بی سر و صدایی را آغاز کردند که این مقابله اقتصادی تا به امروز ادامه داشته است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: بنابراین در تحلیل شرایط و مشکلات اقتصادی کشور، نباید برنامه ریزی دشمن را که آمریکا و چند کشور اروپایی دنباله رو آن هستند، نادیده گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه باید در مقابل برنامه ریزی بدخواهان به گونه ای تلاش شود که ضربه دشمن، تأثیرگذار نشود و یا کم اثر شود، افزودند: علاوه بر برنامه ریزی مستمر و گسترده جبهه استکبار، اقتصاد کشور از دو اشکال بزرگ «نفتی بودن» و «دولتی بودن» نیز به شدت رنج می برد.

ایشان خام فروشی نفت و صرف آن در امور جاری کشور و استفاده نکردن از فرآورده های گسترده ناشی از ارزش افزوده نفت را، میراث شوم رژیم طاغوت و خسارتی جبران ناپذیر خواندند و گفتند: این روش، آسان ترین راه پول درآوردن است که برخی از مسئولان در طول زمان های مختلف، ترجیح دادند از این پول آسان، استفاده کنند.

رهبر انقلاب اسلامی درخصوص مشکل دولتی بودن اقتصاد کشور نیز به ابلاغ سیاستهای اصل ۴۴ در چندین سال قبل، و تأکیدات مکرر برای اجرای این سیاستها اشاره کردند و گفتند: مسئولان انصافاً تلاش می کنند اما این تلاش ها کافی نیست و باید یک نفَس جدیدی به تلاش های اقتصادی دمیده شود.

حضرت آیت الله خامنه ای ۲۹ بهمن را مصادف با اولین سالگرد ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی دانستند و تأکید کردند: اقتصاد مقاومتی که برای کشور، در هر شرایطی اعم از تحریم یا غیرتحریم ضروری است، به معنای آن است که بنیان اقتصادی کشور بگونه ای ساماندهی شود که تکانه های جهانی در آن اثرگذار نباشد.

ایشان افزودند: اگر پایه اقتصاد کشور براساس استفاده از ظرفیت های مردمی و تولید داخلی برنامه ریزی و مستحکم شود، دیگر برای تحریم ها و کاهش قیمت نفت عزا نمی گیریم و دچار نگرانی نمی شویم.

رهبر انقلاب اسلامی یکی از لوازم اصلی و مهم خروج از اقتصاد نفتی را، قطع وابستگی بودجه کشور به درآمد نفت دانستند و خاطرنشان کردند: باید به این نقطه برسیم و معتقدم این کار سخت را می توان با همت و با اعتماد به مردم و جوان ها و سرمایه های داخلی و بالاتر از همه، با اعتماد به خداوند متعال که وعده نصرت داده است، انجام داد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه یکی از راههای قطع وابستگی بودجه به درآمد نفت، تکیه بر درآمد حاصل از مالیاتِ تولید و تجارت است، گفتند: برخی سرمایه داران کلانی که از دادن مالیات خودداری و فرار می کنند مرتکب جرم می شوند زیرا کشور را به پول نفت بیش از پیش وابسته می کنند و زمینه ساز بروز مشکلات بیشتر می شوند.

ایشان موضوع مالیات را بسیار مهم و دادن مالیات را یک فریضه دانستند و افزودند: مسئولان مالیاتی برنامه ها و اقدامات خوبی را برای درآمد مالیاتی حاصل از تولید و تجارت طراحی کرده اند که باید با کمک مردم، هرچه سریعتر اجرایی شوند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از نکات اساسی برای حل مشکلات اقتصادی، ارتقاء بهره وری است، خاطرنشان کردند: ارتقاء بهره وری عبارت است از کاهش هزینه تولید و بالا بردن کیفیت.

حضرت آیت الله خامنه ای برنامه ریزی مناسب برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع داخلی را یکی دیگر از راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی برشمردند و در ادامه چند نکته را متذکر شدند.

استفاده از تولیدات داخلی اولین نکته ای بود که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند و گفتند: مردم و همه کسانی که علاقمند به ایران و آینده آن هستند و همچنین دستگاههای دولتی باید کالاهای خارجی را که مشابه داخلی آن وجود دارد، استفاده نکنند.

حضرت آیت الله خامنه ای در بیان نکات دیگر، به لزوم پرهیز از اسراف و جلوگیری از تضییع منابع عمومی، تکیه بر شرکتهای دانش بنیان و مبارزه جدی با قاچاق اشاره کردند و افزودند: برای حل مشکلات اقتصادی، این کارها باید انجام شود.

ایشان خاطرنشان کردند: در این سالها، هشدارهای زیادی داده شده و تلاش های بسیاری هم انجام شده است اما نه آن هشدارها کافی است و نه آن تلاشهای مسئولان.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم تلاش های جدی تر و کمک گرفتن از ظرفیت های مردمی، افزودند: ما می توانیم در مقابل هیاهو و اقدامات دشمنان در موضوع تحریم ها ایستادگی کنیم و هدف های آنها را ناکام بگذاریم.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: اگر اقدامات لازم و تلاشهای جدی تر را در عرصه اقتصادی انجام ندهیم، نتیجه همان می شود که اکنون دشمن برای موضوع هسته ای ما شرط و شروط می گذارد و بعد هم می گوید، اگر قبول نکنید، تحریم می کنم!

ایشان با اشاره به استفاده حداکثری جبهه استکبار از حربه تحریم علیه ملت ایران، تأکید کردند: هدف اصلی آنها از این اقدامات، تحقیر ملت ایران و متوقف کردن حرکت عظیم ملت و نظام اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی است و من معتقدم حتی اگر در مسئله هسته ای نیز  همان خواسته هایی را که آنها دیکته می کنند، قبول کنیم، باز هم تحریم ها برداشته نخواهد شد زیرا انها با اصل انقلاب مخالفند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های بسیار بالای جوانان بخصوص دانشجویان بسیجی، در مسائل کشور و پیشبرد اهداف انقلاب، به تهدیدهای دولت زورگو و قلدر امریکا و تحریم های جدید دنباله روهای اروپایی آن اشاره کردند و گفتند: اگر بنابر تحریم باشد، ملت ایران هم می تواند تحریم کند و این کار را خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: ملت ایران اراده بسیار قوی دارد و جمهوری اسلامی، در هر مسئله ای که وارد شده است، عزم راسخ خود را نشان داده است.

ایشان مقابله جدی ایران با داعش را یک نمونه از این اراده قوی برشمردند و با اشاره به دروغ گویی و تزویر آمریکا و همپیمانانش برای مقابله با این گروهک تروریستی، خاطر نشان کردند: آمریکایی ها به وزارت امور خارجه ما نامه نوشتند و گفتند، ما از داعش حمایت نمی کنیم اما چند روز بعد تصاویر کمک های نظامی آمریکا به داعش منتشر شد.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، پیشرو بودن، موقعیت شناسی، عمل در لحظه نیاز، شجاعت و ایمان واقعی را از ویژگیهای برجسته مردم آذربایجان و تبریز در مقاطع مختلف برشمردند و از شخصیت آیت الله مجتهد شبستری به عنوان روحانی مجاهد و با بصیرت تجلیل کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند، در پایان تأکید کردند: بدون تردید ملت ایران در آینده نه چندان دور در قله های شرف و افتخار خواهد ایستاد.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در سخنانی با اشاره به حماسه بزرگ ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال، تاکید کرد: مردم غیور آذربایجان در مواقع و عرصه‌های حساس تاریخ انقلاب، به‌ویژه در قیام ۲۹ بهمن ۵۶ از استقلال و تمامیت ارضی کشور حراست کرده اند و در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی نقش مؤثری داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم فهیم آذربایجان با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیری که در عرصه علم و صنعت و التزام به ارزش‌های اسلامی دارند، آمادگی دارند همچون گذشته جزء پیشگامان شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی باشند.
منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 85
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محسن ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    زنده باد رهبر فرزانه.گاز در اینده نچندان دور با توجه به اینکه کشورهای اروپای درصدد تغیر در نحوه استفاده بهینه از گاز هستند جای نفت را خواهد گرفت
  • بهزاد ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    خونی که در رگ ماست/هدیه به رهبر ماست مرگ بر استکبار آمریکا . تا آخرین قطره خونمان در راه مقابله با زیاده خواهی های استکبار ، تحت فرمان ولی و مقتدامان مبارزه خواهیم کرد . مرگ بر آمریکا
  • محمد حسین ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    انصافا رهبری دیگه چطور باید در مورد هوشمندی مردم در بحث اقتصاد صحبت کنه؟ باور کنید فقط دولت ها در بحث اقتصاد مقصر نیستن، ما ها هم تقصیراتی داریم گرچه دولت و مسیولین نظام بیشتر از ماها موثر و در عین حال موثرند
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    ما آماده تحریم هستیم و سخن رهبر عزیزمان را با جان و دل اجرا می کنیم . باید تولیدات ملی کامل به مردم معرفی شوند تا حمایت شوند و دولت و تجار بزرگ از وارد کارکردن محصولات غیر ضرور و لوکس خود داری کنند و مالیات هم از سرمایه داران قانون گریز گرفته شود . مجلس و دولت هم قوانین لازم را تصویب کنند . ما ملت ایران هستیم و دشمن را با تحریم خود ناکام خوهیم کرد . برای تحریم غرب لبیک یا خامنه ای
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    در چند سالی که حضرت آقا بر حذف نفت از بودجه تاکید داشته اند چه مقدار در عمل این کار انجام شده است؟
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    چطوری میشه اتکاء بودجه کشور به نفت قطع کرد ؟
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    از شعار تا عمل راه زیادیه
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    "حتی اگر در مسئله هسته ای نیز همان خواسته هایی را که آنها دیکته می کنند، قبول کنیم، باز هم تحریم ها برداشته نخواهد شد زیرا انها با اصل انقلاب مخالفند." اي كاش مسئولين اين را درك كنند
  • ناشناس ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    ما مردم بایدتولیدداخلی را مصرف کنیم نه خارجی را حتی اگر کیفیت کمتری داشته باشه چون با این کار باعث اشتغال جوانان ودر نتیجه ازدواج وخانه دار شدن آنها میشیم
  • کیان ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    امام خمینی (ره ) در مقابل غرب کوتاه نیاییدآنهابه کمتر از دین شما راضی نمی شوند.
  • امیر تبریز اوغلی ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    تحریم گاز و هم چنین بستن تنگه هرمز دنیا رو فلج میکنه. اما کو گوش شنوا
  • salman ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    اگر به رهنمودهاي رهبرمان عمل نكنيم قطعا شرايط براي ظهور امام غايب فراهم نخواهد شد و رهنمودهاي معصوم را هم پشت گوش خواهيم انداخت.
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    برخی که تسهیلات را درموارد غیر از محل معین استفاده کرده و آنرا پس هم نمیدهند مجرمند و باید مؤاخذه شوند
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    ای کاش غیرت ایرانی داشتیم::: مردم در محصولات دارای مشابه داخلی ،متعصبانه محصول خارجی را مصرف نکنند این را به هرکسی میگوییم که به ایران و آینده آن علاقمند و به فکر بچه های خود است
  • سیدعباس قاسمی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    عشق من رهبرم و میهنم. در ائتلاف مزورانه ای که علیه داعش تشکیل دادند،نامه نوشتند به وزارت خارجه ایران که ما از داعش حمایت نمیکنیم، اما عکس های کمک تسلیحاتی امریکا به داعش در اختیار مجاهدین انقلابی بود
  • دانشجوی ارشد ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    در عمل باید تابع رهبری باشیم نه در حرف. متاسفم برای مسئولان و برخی مردم
  • مجید ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    فقط مبارزه سرسختانه در همه زمینه ها میتونه پیروزی نهایی رو مقابل دشمن برامون به همراه داشته باشه
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    بزرگی میگفت:‌ اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد کشور طوری باشد که عزا نگیریم قیمت نفت کاهش یافته یا آمریکاییها تهدید و تحریم میکنند و ...
  • صبا ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    من یقین دارم اگه مسئله هسته ای همانطور که 5+1 دیکته میکنند هم پیش بره بازهم تحریمها برداشته نخواهد شد
  • ایرانی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    خداییش اگر دولتها از سیاسی کاری دست برمیداشتن و روی کارهای زیر بنایی در اقتصاد کار میکردن تا حالا خیلی جلو بودیم و نیاز نبود برای چار تا تحریم این همه وقت و سرمایه ملت رو تو مذاکرات به هدر بدیم هنوز هم دیر نشده این دولت باید هرچه زود تر به سمت این مسیر قدم برداره
  • دولتی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    حالا فعلا بذار یه چند سالی مذاکره کنیم ...
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    یادمون نره خود ما هم جزء مردم هستیم
  • ندا ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    مشکلات این کشور با تفکر و به دست اصلاح طلبان قابل حله
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    چرا دیگه 12 میلیارد از 100 میلیارد بلوکه شده ما را دادند به هند تا بعدا باهاش جنس بخریم
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    نه داداش با جنگ چیزی درست نمیشه
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    مگه میشه با جنگ و خونریزی کاری کرد؟ چی میگی مجید؟
  • مرتضی دامک پور ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    مشرق فقط بتایپ ها . بی انصاف لا اقل وسط نوشته هات چند تا از تصاویر آقارو میذاشتی جیگرمون حال می اومد . حیف اون چهره نیست وسط فرمایشات نیاوردی ؟ زودی چند تا عکس آقارو بذار ؟ سریع منتظرم ها
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    باید حرفه ای باشیم با حساب و کتاب بریم جلو. هم مذاکره و هم مبارزه سرسختانه....
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    با اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید و صادرات و مالیاتها و......یه کم به کشورایی که نفت ندارند فکر کن .
  • مرادی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    یه دولت هم اومده داره با توجه به فرامین رهبری برای حل مشکلات مردم با امریکا مذاکره میکنه باز یه عده ... چون منافعشون در خطره شروع به سنگ اندازی می کنن و...
  • جنبش سبز پشیمان ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    کاری با این حکومت ندارم اما من با فرمایش رهبر ایران در باره جنس ایرانی موافقم. بابا یک کمی هم از هندی ها یاد بگیریم. همه کشورها به وطنشون و جنس ساخت وطن خود حتی اگر کیفیتش خوب نباشه افتخار میکنن. غیر از ایرانی ها
  • سهراب ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    فقط مبارزه ولا غیر با دشمن باید مبارزه کرد سازش معنی نداره
  • یک ایرانی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    همین برنامه ریزی برای اداره کردن فروش گاز و نفت، و دریافت صحیح مالیات و حمایت از جنس ایرانی و نظارت و مبارزه بر دزدی ها و اختلاسها انجام بشه مملکت گلستان میشه. گور بابای آمریکا و انگلیس
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    »» غیر قابل انتشار«« "... زیرا انها با اصل انقلاب مخالفند" خوب ، بفرمایید خود این "اصل انقلاب" که امپراطور ماهان کبیر در آن مصلحت تعیین می فرماید و اشراف حزب..... چپاول ملت را امید و تدبیر می فرمایند ، این دیگر چگونه است؟ تسلط اشراف شمران بر مستضعفین "نقاط دور افتاده"؟ و "مرفهین بی درد" علیه "مستضعفین دردمند"؟ و علیه درمندانی که درد بچه یا پدر شهیدشان ، بیکاری ، گرانی ، بی عدالتی ، چپاول اشراف شمران و فرنگ نشین آزارشان می دهد؟
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    درووووووود
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    مردم ایران رو دست کم نگیر همه کاری از دست جوانان و مردم بر میاد ، شعار هم راه رو نشون میده ...دنیا مردم هوشمند ایران رو تحسین میکنه
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    دیدی که منتشر کرد
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    هشت سال جنگتون هم دیدیم
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    خود مردم باید موقع انتخابات دقت کنند. زوری که نمیشه. مردم نباید فریب سیاست بازان سرمایه دار را بخورند به قولی زر و زور و تزویر. الان هم همین برخی اشراف آنها موافق واگذاری کشور به دشمن هستند البته مردم اجازه نخواهند داد
  • طبسی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    صحبت های امروز این اقای عزیز تاریخی بود . البته سوزناک اگر اهل کنایه بفهند.
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    ما باید خودمان را از داخل تقویت کنیم/ نامه تمام
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    مبارزه هزارتا راه داره.
  • مردم ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    مجلس ششم؟؟!!
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    مردم غیور آذربایجان همیشه نشون دادن پای این انقلاب و اسلام هستند
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    حله داداش حل. دربست پلمپ میشیم. برای اره برقی هم باید اجازه بگیریم. تهش هم میشیم عراق و سوریه اگر هم خوشبخت باشیم میشویم پاکستان و افغانستان
  • بابک ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    یک جای صحبتهای اقا دلم شکست.... بماند
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    8 سال ریاست جمهوری هاشمی + 8 سال ریاست خاتمی چه گلی به سر مردم زدید؟ احمدی نژاد اینهمه جاده و بیمارستان و کارخانه ساخت اونها چه کار کردند؟
  • خروشان از دانشگاه علامه ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    آقای خامنه‌ای خیلی سعی دارند روحیه خودباوری و استقلال را به مردم و مخصوصا مدیران کشور گوشزد کنند. در این خصوص با ایشان موافقم
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    من رهبرم خامنه‌ای را دوست دارم
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    خود مردم باید بیایم وسط میدون دولتیا کاری نمیکنن بیایم تولید کنیم مشاغل خانگی مثلا بیایم جنس ایرانی بخریم حالا اگه کیفیتشون پایینه بسازیم تا کم کم کیفیتشون بره بالا
  • عاشق رهبر و انقلاب ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    آقای خامنه‌ای ؟
  • یک طلبه ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    تا حالا به خاطر رهبرم سراغ خاتمی نرفتم و گرنه خیلی وقت پیش مقابل خاتمی میایستادم
  • م-ب ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    آخه این مسئولین تا کی میخوان بخوابن بابا آدم ناراحت میشه وقتی میبینه ایشون هی دارن داد می زنن که وابستگی به نفت رو برطرف کنید اما انگار نه انگار آقای روحانی یه کاری بکنین.
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    شاید صدای من هم شنیده شود: من یک غیر مذهبی هستم و اعتقادی به برخی مسائل شما ندارم اما خدا میداند که امروز خیلی به سخنان آقای خامنه ای توجه کردم. یک نوع صداقت خاصی در کلام او دیدم. به نظر من حرفهای درستی زده است. او دلسوز ایران است. به خدا از صمیم دل این جملات را میگویم.
  • آذری ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    ماشاءالله و درود به امام خامنه ای عزیز رهبر بزرگوار مهربان شجاع با بصیرت باغیرت شهادت طلب
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    عجب
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    خوب بگو کجای صحبتها بود
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    متاسفانه مسئولین هر شب خواب توافق میبینند...امیدی عبث و بیهوده
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    چه را دور میری؟ با اطاعت از عشقم سید علی...
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    در خصوص های دیگه با ایشان موافق نیستین یعنی؟؟
  • حزب الله سایبری ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    احسنت به امام خامنه ای رهبر عزیز چه مطلبی قشنگی رو امروز گفتند واقعا کیفی کردم لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    جناب ناشناس ۱۵:۵۹ انصافتو شکر !!!! پس یعنی 16 سال قبل ورود جناب احمدی نژاد ما از راه خاکی تردد میکردیم و بیمارستان هم نداشتیم
  • میثاق ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام ما می توانیم ان شا الله
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    درود بر رهبر عزیزم مسئولین از خواب بیدار شوند و به طور جد پیگیر سخنان رهبر عزیزمان باشند ملت صبری دارد کوتاهی و خیانت بعضی مسئولین که آشکارا عملشان با دستورات رهبر معظم مخالف است قابل قبول مردم نیست
  • نا شناس ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    ما که نفهمیدیم نا شناس 15:39 چی میگه؟ لطفا یک نفر تفسیر کنه!!
  • مهدی ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    ما عاشقان ولایتیم واگر رهبر دستور دهد تا یای جان می ایستیم
  • دانشجو ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    فدای دل پرخونت آقا . . . فقط همین اصن دیگه حال ندارم انتقاد کنم،گله کنم،کمبودا رو بگم،نبودا رو بگم و . . . خدا صب ربده به رهبرمون
  • سعید ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    چی میگی :))
  • محمد ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    رهبر من ! دستور بدهید تنگه هرمز رو هم ببندند! تا بفهمند تحریم مزه ش چیه!
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    پیشمرگتم رهبرم..
  • مازندرانی ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    صد تا دیگه مثبت
  • مازندرانی ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    اینها در حوزه قدرت دولت نیست
  • مازندرانی ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    چقدر تو بانمکی
  • مازندرانی ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    لبیک یا امام خامنه ای
  • صلواتی ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    مصرف کالاهای داخلی = فروش بیشتر= تولید کننده بیشتر= رقابت =کیفیت بیشتر/من حاظرم از کالای بی کیفیت ایرانی استفاده کنم تاوقتی علی محمد من ان شاالله بزرگ شد از کالا های باکیفیت ایران قدرتمند استفاده کنه /من به عنوان نسل حاظر ، سختی را تحمل می کنم تا نسل من و نسل آینده میهنم آرامش در ایران قدرتمند داشته باشند وگرنه هم من و هم آیندگان هر دو باید سختی بکشیم
  • اسماعیل ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    شکرخدا که سایه ات افتاده بر سرم من شیعه علی و فدایی رهبرم
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • سعید ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    رهبری خطاب به قشر غیرمذهبی نکته هایی رو گفتن و اگر نظرات رو در همین صفحه ببینید عده ای از این قشر در این زمینه نظر دادن و ان شاالله که تاثیر خوبی داشته
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    دوستان وقت خواب نیمروزتان گذشته؟ مجید گفت "مبارزه سرسختانه" این یعنی جنگ؟؟؟! در همه چیز چنین برداشتهای وارونه داشته باشید که کارتان زار است!
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    اساسا تفکر با این مثلا اصلاح طلبی جور در نمی آید دیدیم در ژنوچای چه گندی زدند! دولت دارد همه صنایع را نابود می کند که در نهایت تن بدهیم به "نفت در برابر غذا"؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    آره میدانم من هم غم به دلم نشست
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    احسنت به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    این دولت مرد این میدان نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس