کد خبر 390599
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

یک نشریه معروف ایتالیایی از بازی بعدی روسونری در سری A به عنوان آخرین فرصت سرمربی این تیم برای بقا روی نیمکت قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان یاد کرده است.

به گزارش مشرق، ناکامی برای کسب پیروزی در بازی هفته بیست‌وچهارم سری A برابر چزنا برای فیلیپو اینزاگی تاوان سنگینی همچون برکناری از سرمربیگری میلان خواهد داشت، هرچند برکناری او از سمتش در پایان فصل تحت هر شرایطی قطعی است.

میلان در سال 2015 تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است که آن هم برابر پارمای قعرجدولی بوده است و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای روسونری تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. در همین راستا روزنامه گاتزتا دلواسپورت که از نشریات معتبر ایتالیا محسوب می‌شود، صبح امروز (سه‌شنبه) خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه برنامه میلان تا پیش از این ابقای اینزاگی تا پایان فصل بوده است اما ناکامی برای کسب پیروزی در بازی برابر چزنا،‌ دوران حضور این مربی را در روسونری به پایان می‌رساند.

براساس ادعای این نشریه با اخراج اینزاگی، مائورو تاسوتی محتمل‌ترین گزینه‌ای است که می‌تواند میلان را تا پایان فصل هدایت کند. گازتا همچنین ادعا کرده است که میلان چه چزنا را شکست دهد و چه مقابل آن متوقف شود، اینزاگی در فصل آینده سرمربی این تیم نخواهد بود، چرا که دارودسته سیلویو برلوسکونی اطمینان دارند مربی که شمارش معکوس برای اخراجش از تیم آغاز شده است دیگر نمی‌تواند به بازیکنان خود انگیزه بدهد.

روسونری که در هفته جاری در خانه برابر امپولی با تساوی یک بر یک متوقف شد، در حال حاضر با 30 امتیاز در رده یازدهم جدول سری A جای دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس