کد خبر 390375
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

ارتش سوریه صبح امروز سه شنبه طی یک عملیات غافلگیر کننده سه روستا را در حومه شمالی حلب آزاد و راه ارتباطی تروریست ها را در چندین منطقه با ترکیه قطع کرد و هم اکنون درگیری به شهرک های علوی نشین نبل و الزهراء رسیده است.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه از صبح امروز سه‌شنبه عملیات برق آسای را در حومه شمالی حلب آغاز کردند و در پی این عملیات کنترل کامل روستاها ریتان، باشکوی و حردتنین را به دست گفت است.

بر اساس این گزارش هم اکنون واحد های مهندسی در حال پاکسازی و خنث سازی این شهرک ها از مین هستند.

خبرنگار تسنیم از دمشق گزارش داد که آزاد سازی ریتان، باشکوی و  حردتنین به معنی تقسیم شدن حومه شمالی دمشق به دو قسمت است که به این وسیله  «حریتان، عندان، حیان و کفر حمره و معاره الأرتیق» از ترکیه جدا می‌شوند و به معنی رسیدن ارتش به شهرک‌های نبل و الزهراء است. بعد از آزادسازی این روستاها درگیری در حومه غربی در آستانه شروع شدن خواهد بود و وارد شدن به حومه غربی هم به معنی محاصره شهرک «عندان» است.

بر اساس این گزارش، گروه‌های تروریستی بر اثر شُک وارده از این شکست در حالتی از جنون به سر می‌برند و شایعه‌هایی که در مورد بازپسگیری ریتان و باشکوی منتشر می‌شود در جهت تقویت روحیه این گروه‌ها بود و هیچ پایه و اساسی ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس