رئیس اتحادیه باغداران گفت: افزایش قیمت موز نیز به این دلیل است که موز محصولی وارداتی است و ما خودمان به طور کلی بر روی این موضوع بحث داریم که اصلا چرا باید موز در بازار ما موجود باشد.

 به گزارش مشرق، مجتبی شادلو، رئیس اتحادیه باغداران اظهار داشت: ذخایر میوه برای ایام عید نوروز بسیار مناسب است و قصد داریم که عرضه را بیشتر و کیفیت را بالاتر ببریم.

در این مدت افزایش قیمتی میوه‌ای نداشته‌ایم، البته افزایش قیمت موز نیز به این دلیل است که موز محصولی وارداتی است و ما خودمان به طور کلی بر روی این موضوع بحث داریم که اصلا چرا باید موز در بازار ما موجود باشد.

وی اضافه کرد: واردات موز در اختیار عده معدودی است و این افراد نیز هرگاه دلشان بخواهد قیمت موز را کم و زیاد می‌کنند و از آن‌جایی که این محصول در سردخانه‌ها تحت مدیریت است، می‌توانند آن را کمتر و بیشتر عرضه ‌کنند و هر طور مایلند نیز این قیمت را تغییر دهند، الان نیز عرضه این محصول را کمتر کرده‌اند و در نتیجه گران‌تر شده است.

رئیس اتحادیه باغداران گفت: میوه این فصل مرکبات و سیب است که قیمت آن در حال حاضر در عمده فروشی‌ها با ثبات و یکنواخت است و از نظر محصولات جالیزی نیز مانند خیار و گوجه فرنگی قیمتش بسیار مناسب است به طوری که گوجه فرنگی قیمتش بسیار پایین آمده است. بنابراین در حال حاضر بهترین شرایط بازار را از نظر پایداری قیمت داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای عید نیز ذخایر میوه ما بسیار خوب است و امیدواریم که هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم و قصد داریک که عرضه‌مان نیز بیشتر و با کیفیت مطلوب تری نیز باشد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس