کد خبر 390254
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

الازهر مصر با صدور فتوایی مشاهده و بازنشر فیلم‌ها و تصاویر مربوط به اقدامات داعش را حرام دانست و از رسانه‌ها خواست به بنگاه تبلیغاتی داعش تبدیل نشوند.

به گزارش مشرق، الازهر مصر با صدور فتوایی مشاهده فیلم‌های مربوط به اقدامات داعش در قتل، سر بریدن و آتش زدن اسرا و گروگان‌ها را حرام دانست.

پایگاه خبری «النشره»، گزارش داد که الازهر از همه رسانه‌ها خواسته تصاویر و فیلم‌های مربوط به اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه داعش را باز نشر نکنند زیرا این اقدام به احساسات انسانی آسیب زده و گامی در راستای اهداف داعش به شمار می‌آید.

پیش از این نیز کارشناسان بارها اعلام کرده بودند، داعش با استفاده از استراتژی «النصر بلرعب» (پیروزی با ایجاد رعب و وحشت) تلاش می‌کند قدرت خود را چند برابر نشان دهد و به این ترتیب به پیروزی دست پیدا کند.

گروهک تروریستی داعش، تا کنون فیلم‌های متعددی از اجرای عملیات اعدام، گردن زدن، سنگسار و به صلیب کشیدن مردم در عراق، سوریه و به تازگی در لیبی منتشر کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • با به ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    1 0
    ما نیز رای ایشان را می پسندیم و از شما مشرقی های عزیز نیز خواستاریم در صورت نشر این تصاویر حداقل قسمت های فجیع آن را یا حذف و یا شطرنجی و غیر واضح نشان دهید.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    1 0
    قرآن کریم حتی از نقل و قول صحنه های جنایات دشمن نهی میکند چه رسد به اینکه تصاویر آن نشان داده شود . بدلیل بزگنمایی کاذب و قدرتمند نشان دادن لشکر شیطان باز نشر درست نیست .
  • صابر22 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    1 0
    اولا خیلی از این داعشی ها فارق التحصیل الازهر می باشند ثانیا مفتی های الازهر هیچ فرقی با داعش ندارن برای اینکه چند وقت پیش همین مفتی ها فتوی صادر کردند که داعشی ها باید به صلیب کشیده شوند ودست وپایشان قطع شود این احکام جنایت کارانه با احکام جنایات داعش چه فرقی دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس