کد خبر 390192
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

معاون اجتماعی ناجا از نمایش سریال پلیسی فوق سری در نوروز 94 خبرداد و گفت: تولیدات رسانه ای نیروی انتظامی مبتنی بر ایجاد فرصت با هم بودن برای اعضای خانواده و تحکیم مبانی، البته با رویکرد آموزش منتج بر درمان است.

 به گزارش مشرق، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در حاشیه بازدید از سکانس های پایانی ساخت سریال « فوق سری» گفت: این سریال 10 قسمتی به تهیه کنندگی محمود رضوی و حبیب الله کاسه ساز و با همکاری موسسه ناجی هنر و شبکه یک سیما ساخته می شود.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: سریال فوق سری (قورباغه و قناری) قرار است ان‌شاءالله هرشب در نوروز 94 از شبکه یک سیما پخش شود.

وی یادآور شد: کارگردان این سریال پلیسی، مهدی فخیم زاده و بازیگران آن نیز مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، محمد صادقی، شقایق فراهانی، فریبا کوثری، رامین راستاد، بیوک میرزایی و امیر محمد زند هستند.

وی ادامه داد: صرفا با پیشی گرفتن از جرایم، انحرافات و پدیده ها می توان سیمای جامعه را تلطیف و به معنای واقعی کلمه سایه امنیت را در جامعه گستراند و همچنین هزینه انتظامی حاصل از مداخله و مقابله را کاهش داد.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: تولیدات رسانه ای نیروی انتظامی مبتنی بر ایجاد فرصت با هم بودن برای اعضای خانواده و تحکیم مبانی ، البته با رویکرد آموزش منتج بر درمان می باشد.

سردار منتظرالمهدی در خصوص داستان این سریال که دستمایه های طنز دارد به خبرنگار ما گفت: «ناصر پاپتی» شخصیت اصلی داستان، فرد شروری است که سعی دارد با تغییر چهره، خود را به جای یک از نیروهای رده بالا در پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و از این شباهت سوء استفاده کند؛ روشن شدن این ماجرا و تلاش پلیس برای حل این حربه، فضای سریال را رقم خواهد زد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس