به گزارش مشرق، شایعات از کوپرتینو از خودرویی با اسم رمز تایتان یا تیتان حکایت دارند که در آزمایشگاه مخفی این شرکت متولد میشود.
وال استریت ژورنال از منابعی در داخل اَپل اطلاعاتی مبنی بر بکار گماشتن چند صد نفر از پرسنل این شرکت برای کار اختصاصی روی این پروژه به دست آورده است. این نشان میدهد که اَپل عزم خود را برای ورود جدی به دنیای خودرو، جزم نموده است.
مارک نیوسان، یکی از طراحان اَپل، بر اساس خودروی کانسپت فورد 012C که در سال 1999 در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کرده بود، یک طرح اولیه برای خودروی اَپل آماده میکند. به نظر میرسد که همانند گوگل، اَپل هم از طراحی فانتزی برای محصول نخست خود استقبال میکند. گفته میشود که این خودرو با پیشرانه الکتریکی و با سیستم راننده خودکار پیشرفته معرفی میشود.
بهجز نیوسان، طراحان با استعدادی چون جولیان هونیگ، مسئول طراحی خودروی مفهومی آئودی RSQ و هارون ون میندن طراح BMW کانسپت Gina نیز به این پروژه پیوستهاند.
طبق گزارشها، 50 نفر از متخصصان مکانیک، ساخت و رباتیک نیز به اَپل پیوستهاند. ورود اَپل به بازار خودرو میتواند تحولی شگرف در این کسب و کار ایجاد کند. سرمایه بسیار هنگفت این شرکت، توجه به نوآوری و پیشتازی در طراحی و فنآوری، بزرگترین خطر برای تسلا و حتی گوگل خواهد بود.
منبع: پدال
وال استریت ژورنال از منابعی در داخل اَپل اطلاعاتی مبنی بر بکار گماشتن چند صد نفر از پرسنل این شرکت برای کار اختصاصی روی این پروژه به دست آورده است. این نشان میدهد که اَپل عزم خود را برای ورود جدی به دنیای خودرو، جزم نموده است.
مارک نیوسان، یکی از طراحان اَپل، بر اساس خودروی کانسپت فورد 012C که در سال 1999 در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کرده بود، یک طرح اولیه برای خودروی اَپل آماده میکند. به نظر میرسد که همانند گوگل، اَپل هم از طراحی فانتزی برای محصول نخست خود استقبال میکند. گفته میشود که این خودرو با پیشرانه الکتریکی و با سیستم راننده خودکار پیشرفته معرفی میشود.
بهجز نیوسان، طراحان با استعدادی چون جولیان هونیگ، مسئول طراحی خودروی مفهومی آئودی RSQ و هارون ون میندن طراح BMW کانسپت Gina نیز به این پروژه پیوستهاند.
طبق گزارشها، 50 نفر از متخصصان مکانیک، ساخت و رباتیک نیز به اَپل پیوستهاند. ورود اَپل به بازار خودرو میتواند تحولی شگرف در این کسب و کار ایجاد کند. سرمایه بسیار هنگفت این شرکت، توجه به نوآوری و پیشتازی در طراحی و فنآوری، بزرگترین خطر برای تسلا و حتی گوگل خواهد بود.
منبع: پدال