کد خبر 389348
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما ائتلاف با برخی دوستان اصولگرایی خود را که تندرو خطاب می‌شوند به اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهیم و ممکن نیست بخواهیم با اصلاح‌طلبان ائتلاف کنیم چرا که اختلاف سلیقه با اختلاف در مبانی قابل تفکیک است.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مسیر وحدت اصولگرایان امیدوارکننده است، گفت: اینکه، رقیب ما از ادبیاتی چون اصولگرایان تندرو، کندرو، معتدل و ... برای شکاف در جبهه اصولگرایی استفاده می‌کند، نوعی تاکتیک انتخاباتی است که البته در همه جا مرسوم است.

وی در پاسخ به این سؤال که پاسخ جبهه پیروان خط امام و رهبری که اصلاح‌طلبانی که می‌گویند حاضر با اصولگرایان میانه‌رو ائتلاف کنند، چیست؟، تاکید کرد: ما تنها با دوستان اصولگرایی خود ائتلاف می‌کنیم؛ ما ائتلاف با برخی دوستان اصولگرایی خود را که تندرو خطاب می‌شوند به اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهیم و ممکن نیست بخواهیم با اصلاح‌طلبان ائتلاف کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: توصیه ما با سایر گروه‌‌‌های اصولگرا این است که به هیچ عنوان با رقیب ائتلاف نکنند چرا که در انتخابات آتی، اصلاح‌طلبان رقیب ما هستند؛ همین اصلاح‌طلبان میانه‌رو هم وقتی به قدرت برسند رادیکال می‌شوند و یا رادیکال‌ها را وارد میدان می‌کنند بنابر این اصولگرایان اختلاف سلیقه‌ را با اختلاف مبانی تفکیک خواهند کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس