کد خبر 389334
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از اینکه گفته می‌شود به خاطر تشویق من توسط هواداران فولاد اسکوچیچ ناراحت شده خبری ندارم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در خصوص پیروزی سپاهان مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی بود که خوشبختانه توانستیم از آن سربلند بیرون بیاییم هرچند که این بازی برای من دشوار بود چراکه مقابل فولادی قرار گرفتم که خاطرات خوبی از آن داشتم اما به هر حال ورزش قهرمانی و حرفه‌ای همین است. رفاقت ما با فولادی‌ها به جای خود اما در زمین مسابقه بحث رقابت مطرح بود.

وی ادامه داد: من دوست دارم هرچه زودتر این بازی را فراموش کنم و به بازی‌های بعدی سپاهان فکر کنم اما خوشحالم که تماشاگران از دیدن این بازی خوب راضی بودند و با اینکه ما میهمان بودیم اما تماشاگران اهوازی برخورد خوبی با ما کردند و دوست داشتند که تیم محبوب خودشان برنده این بازی باشد. هرچند که این اتفاق نیفتاد اما این موضوع چیزی از ارزش‌های فولادی‌ها کم نمی‌کند و من آنها را تیم شایسته‌ای دیدم و به نظرم این تیم می‌تواند راه موفقیت‌آمیزی که آغاز کرده را به خوبی ادامه دهد هرچند که باید از هواداران اهوازی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که بسیار زیاد مرا تشویق کردند و من شرمنده آنها شدم و هواداران اهوازی با این کارشان دوست داشتن را به خوبی معنی کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم و برایشان آرزوی موفقیت کنم.

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه تشویق بیش از اندازه وی باعث ناراحتی اسکوچیچ سرمربی فعلی فولاد خوزستان شده اظهار داشت: من در این باره چیزی ندیدم و چیزی هم نخواندم اما تنها چیزی که دیدم تشویق خیلی خوب هواداران اهوازی و لطف آنها به من بود که باز هم از آنها تشکر می‌کنم و نشان دادند که مرا از یاد نبرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تشویق‌ها و حمایت‌ها باعث می‌شود او یکبار دیگر حضور در نیمکت فولاد خوزستان را تجربه کند یا نه افزود: واقعا نمی‌دانم آینده چه خواهد شد و باید ببینیم روی پیشانی و قسمت ما چه نوشته شده همانطور که امسال نمی‌خواستم مربیگری کنم و قرار نبود به تیمی بیایم اما قسمت من این بود که به سپاهان بروم و باید ببینیم که سرنوشت برای ما چه نوشته است.

سرمربی تیم سپاهان در مورد اینکه تعدادی از مربیان لیگ برتر نسبت به داوری‌های لیگ امسال می‌نالند و از داوری‌ها گله می‌کنند تصریح کرد: به هر حال مسائل داوری همیشه در فوتبال ما وجود دارد و اشتباه و خطا در کار داوران هست اما به هر حال در فوتبال ما همه جور اتفاقی می‌افتد و اشتباهات داوری هم شامل همین اتفاقات است و اگر دقت کنید می‌بینید که اشتباه در کار مدیر، مربی و بازیکن هم وجود دارد و وقتی این مسائل هست دیگر نمی‌توان خیلی به مسائل داوری خرده وارد کرد.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او فوتبال ما پاک است یا نه گفت: ما خودمان سعی می‌کنیم پاک باشیم و اگر هم مسئله‌ای وجود دارد دعا می‌کنیم که فوتبال ما پاک شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با بازی هفته آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن و دربی اصفهان ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن برای ما یک بازی مشکل است  درست مثل سایر بازی‌ها چراکه در لیگ بازی آسان نداریم و ذوب‌آهن هم از تیم‌های خوب اصفهانی است که فینالیست جام حذفی هم شده و بازیکنان خوب و با سابقه‌ای دارد و امسال هم تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و به همین دلیل می‌گویم قطعا مقابل این تیم بازی سختی داریم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جدالش با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب آهن که روزگاری در تیم ملی شاگردش بوده افزود: قطعا رقابت ما دو نفر رقابت سالمی خواهد بود چراکه گل‌محمدی از مربیان جوان و با شخصیت فوتبال ماست و ما پیش از این زمانی که او سرمربی نفت بود و من در فولاد کار می‌کردم باز هم با هم جدال سالم داشتیم اما حالا تیم‌های ما دو نفر تغییر کرده و چیزی که مهم است فضای رقابت قابل احترام میان ما دو نفر و تیم‌هایمان است و بازیکنان باید احترام همدیگر را چه در زمین و چه بیرون از آن حفظ کنند تا همه شاهد یک فوتبال زیبا باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس