کد خبر 389246
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

خانه منحصر به فرد یک گیاه شناس فرانسوی باعث شهرت وی و خانه زیبایش شده است. رفتن داخل این خانه باغ بسیار زیبا شاید آرزوی بسیاری از شهروندان پاریس باشد تا هنگام گذر از این خانه آن را با دست نشان دهند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، «پاتریک بلانک» با طراحی باغچه های عمودی و دیوارهای سبز شناخته می شود. او در طول زندگی خود تاکنون صدها دیوار باشکو سبز که پوشیده از گیاهان مختلف است ساخته که در دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها به کار می‌رود. اما هیچ کدام از این ها به پای جنگل کوچک شهری که برای خود در حومه به پا کرده است نمی‌رسد.

خانه‌ای که به جنگل تبدیل شد+ تصاویر

آقای بلانک ۶۱ ساله این باغچه های عمودی را با استفاده از اتصال میله های فلزی و  عایق های ضد پوسیدگی و نمد ساخته است. بعد از آن نیز یک سیستم آبیاری برای مرطوب کردن این نواحی تعبیه شده است که آب رسانی به گیاهان را برعهده دارد. تاکنون مراکز خرید مهمی در سراسر جهان توسط آقای بلانک به این شکل طراحی شده است.

خانه‌ای که به جنگل تبدیل شد+ تصاویر

خانه رویایی آقای بلانک باغچه های عمودی زیادی دارد که پر از گلها و گیاهان مختلف است. این خانه باشکوه با همکاری معمار موفقی به نام «ژیل ابرسولت» طراحی شده است و هنگام قدم زدن در این خانه شما فکر می کنید که وارد یک دنیای تازه شده اید چون تقریبا تمام دیوارهای این خانه با خز و سرخس و گیاه پوشیده شده است.

خانه‌ای که به جنگل تبدیل شد+ تصاویر

سه دیوار حیاط این خانه به طور کامل با گل و گیاه پوشیده شده و باعث شکل گیری یک آشپزخانه اوپن شده است. اتاق مطالعه و اتاق ناهارخوری واقعا خاص طراحی شده است. کف این اتاق ها استخر بسیار بزرگی تعبیه شده که پر از ماهی های رنگی و گیاهان آبزی است. پرندگان متنوع زیادی نیز در این خانه قرار دارند که میان شاخ و برگها لانه ساختند و پرواز می کنند.

خانه‌ای که به جنگل تبدیل شد+ تصاویر

آقای بلانک می گوید که در طراحی خانه اش کار خاصی انجام نداده و فقط یک اکوسیستم استادانه طراحی کرده که قصد دارد تا آنجا که می تواند محیط زندگی و طبیعت را باهم ادغام کند تا انسان و طبیعت را دوباره آشتی دهد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: مجله مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    فوق العاده بود
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    بهش بگید بیاد ایران شاید برای مشکل ریزگرد های خوزستان راه حل هایی داشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس