کد خبر 389123
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پست اصلی من مهاجم نوک است، اما سرمربی تصمیم‌گیرنده اصلی است و من تابع تصمیمات درخشان هستم.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده، گفت: بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند ولی در نیمه دوم ما بازی را بهتر شروع کردیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم روی ضد حمله گل‌های بیشتری بزنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا نتوانست مقابل پدیده گلزنی کند، خاطرنشان کرد: خیلی تلاش کردم گل بزنم اما نشد، مهم این بود که تیم پیروز شود و گلزن‌ زیاد اهمیت نداشت.

مهاجم پرسپولیس در خصوص مثلثی که با حضور او، نوروزی و عالیشاه در خط حمله این تیم شکل می‌گیرد، گفت: ما با هم هماهنگ هستیم و این هماهنگی در بازی با پدیده مثل دربی جواب داد و تیم به پیروزی رسید.

طارمی درباره حضورش در پست خط مهاجم نوک پرسپولیس عنوان کرد: پست اصلی من مهاجم نوک است و بعد از بازی با استقلال بازی با پدیده اولین بازی بود که به عنوان مهاجم نوک به زمین رفتم. سرمربی در این موارد تصمیم‌گیرنده است و مهمتر از همه چیز موفقیت پرسپولیس است.

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی برابر پدیده شرایط خوبی پیدا کردیم. در 2 بازی گذشته و مخصوصاً در بازی با ملوان هم اصلاً مستحق باخت نبودیم. از این به بعد می‌توانیم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم پیش از آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: شرایط لیگ برتر نسبت به لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. ما می‌خواهیم لیگ قهرمانان آسیا را با قدرت آغاز کنیم و به همه نشان دهیم پرسپولیس چه شرایط خوبی دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس