این کودک، بامداد روز گذشته، جمعه، 24 بهمن 1393 متولد شد. خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، از نخستین کسانی بود که تولد این آقا زاده را به محضر پدرش تبریک عرض کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در نخستین ساعات بامداد روز گذشته، دومین فرزندِ «حمیدرضا زمانی» مدافع حریم «آل الله(صلوات الله علیه)» که در اولین روز از ماه محرم و در «عملیات عاشورا» (آزادسازی «جرف الصخر») به شهادت رسیده بود، حدود 110 روز پس از شهادت پدرش، دیده به جهان گشود. خانواده‌ی شهید«زمانی»، این نوزاد را به یادِ پدرش، «حمیدرضا» نام نهادند. 
«حمیدرضا زمانی» به تاریخ 7 اسفند 1365 هجری در تهران متولد شد. او از نوجوانی، در کنار کار و تلاش برای کسب روزی حلال، به عنوان یک تراشکار زبردست، به عنوان عضو فعال در پایگاه بسیج محله‌ی خود، شناخته می شد. «گردان 207 امام علی(صلوات الله علیه)» شاهد زحمات خالصانه و بی دریغ او در جهت حفظ امنیت کشور بود. این بسیجی دلاورِ حسین آبادی ( از توابع «اسلامشهر»)، سرانجام پس از 45 روز حضور در صفوف «مدافعان حریم آل الله(صلوات الله علیه)» در فاصله ی 35 کیلومتری کربلای مقدسه و هنگام «عملیات عاشورا) آزادسازی شهر«جرف الصخر» (مهم ترین گلوگاه جهت تامین امنیت کربلا) از لوث وجود «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود. وی در حالی بر سفره‌ی «سالار شهیدان(صلوات الله علیه) مهمان شد که از پیکر پاکش در این دنیا، تنها سر خونین و دست قطع شده‌اش باقی ماند و بر دوش عزاداران حسینی در تهران تشییع شد.
هنگامی که «حمیدرضا» خلعت شهادت پوشید، طفلی 3 ساله و کودکی متولد نشده از او به یادگار مانده بود که این کودک، بامداد روز گذشته، جمعه، 24 بهمن 1393 متولد شد.
خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، صبح روز جمعه، با حضور بر مزار این «مدافع حسینی» از نخستین کسانی بود که تولد این آقا زاده را به محضر پدرش تبریک عرض کرد.

تصاویر/ تولدم مبارک پدر

تصاویر/ تولدم مبارک پدر

تصاویر/ تولدم مبارک پدر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خوشا یه سعادتش که همنشین امام حسین شد وبدا به حال ما که نشسته ایم وفقط نظاره گریم.
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اشک های بی اختیار
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    سلامتیشون صلوات...
  • محمد زمانی ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    افتخار میکنم که هم نام این شهید بزرگوارام.
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خوشبحال این نی نی الان باباش داره نگاش می کنه .
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    کجایی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس