کد خبر 388911
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸

سرمربی تیم فوتبال راه آهن دلیل شکست این تیم مقابل ملوان را بی دقتی مهاجمان در ضربات آخر عنوان کرد و گفت با این شرایط بایرن مونیخ هم می‌بازد.

لطیفی: بایرن مونیخ هم با این شرایط می‎بازد
به گزارش مشرق، تیم فوتبال راه آهن امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه تختی با نتیجه 3 بر صفر مقابل ملوان بندرانزلی تن به شکست داد و به رده شانزدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

علی لطیفی در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بچه ها متاسفانه خودشان به این باور رسیدند کاری از دست کسی برنمی آید. ما سه بازی مقابل تیم‌های فولاد، ذوب آهن و وملوان انجام دادیم و باختیم و باید بگویم مگر می شود تیمی این همه موقعیت گل داشته باشد و گل نزند؟ آن وقت یک توپ می‎آید می‎رود داخل گل ما. اگر  بایرن مونیخ هم چنین وضعیتی داشته باشد، مطمئن باشید برگشتش دشوار است. من بازیکنان را مقصر نمی‌دانم. آنها همه تلاش خود را کردند. نوع بازی ما تماشاگرپسند است. اما بازیکنان تاثیرگذار ما مثل گلر، اشتباهات فاحش می‎کنند. البته من خودم را مقصر اول و آخر می‌دانم.

وی افزود: امیر عابدزاده جوان است. من کسی دیگر را ندارم جای او درون دروازه قرار دهم. امیداوارم این گل‌ها در آینده کمک حالش باشد تا در تیم‌های امید و بزرگسالان تجربه کسب کند. موضوعی که به شدت آزارم می‌دهد این است که تیم ریشه‌داری چون راه آهن به خاطر ندانم کاری خیلی‌ها سقوط کند. نیم فصل اول پایین جول بودیم الان هم پایین جدولی هستیم.

لطیفی گفت: حتی حمید استیلی هم مقصر نبود. باخت‌های زیادی آوردیم اما نمی توانست بازیکنانی غیر از این بازیکنان ر ا جذب کند. دقیقا تیم ما عین یک مهمانی است که برگزار می‎شود و غذاهای خوب خورده می‎شود و غذاهای مانده  را به کارگران می دهند تا حرام نشود. این قضیه در خصوص یارگیری در زمان استیلی رخ داد. استیلی به هیچ عنوان تقصیر نداشت و با هزار و یک مشکل دست به گریبان بود. قراردادها طوری بود که نمی‎توانستیم جلوی رفتن بازیکنان را بگیریم. قرارداد بازیکنان طوری بود که اگر 30 درصد پرداخت نشده بود می‌توانستند بروند.

وی ادامه داد: مستحق این باخت‌ها نبودیم. تیم من فقط و فقط روی اشتباهات فردی گل می‌خورد. کاش فوتبال زشت بازی می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم. ما فدای یک سری مشکلات می‌شویم. دستم خالی است. امیدوارم این تیم در لیگ برتر ماندنی شود. مطمئن باشید من اگر یک بازی دیگر نتیجه نگیرم می‌روم. بازی با پدیده آخرین فرصت من است. من غرور و شخصیت دارم و مثل بعضی مربیان نیستم. البته کسی به من اولتیماتوم نداده است. من به خودم اولتیماتوم می‌دهم و اگر بازی بعد نتیجه نگیرم، می‌روم. هر مربی دیگری هم بخواهد بیاید به زمان نیاز دارد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس