کد خبر 388749
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی مقابل پرسپولیس برای ما اهمیت زیادی دارد و مهم است که یک فوتبال تمیز و باکیفیت را انجام بدهیم.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و باید به این مسئله توجه کنیم که شرایط این تیم آن‌قدرها هم که می‌گویند بحرانی نیست. آن‌ها فقط چند هفته نتیجه نگرفتند و من مطمئنم به زودی دوباره به روند خوب گذشته باز خواهند گشت.

وی افزود: ما همیشه برای هر بازی انگیزه‌های خاصی داریم و برای‌مان مهم است که با ارائه یک بازی زیبا و شرافتمندانه دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم و آن‌ها را راضی و خشنود کنیم. قبلا هم گفته‌ام مردم مشهد کیفیت فوتبال ما و شرافت کاری‌مان را دوست دارند و می‌پسندند و این از هر نتیجه‌گیری مهم‌تر است.

مرزبان در پاسخ به این‌که اگر این بازی و پیروزی پدیده باعث برکناری درخشان شود شما را ناراحت می‌کند، تصریح کرد: من درباره مسائل تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم چون از وضعیت داخلی تیم‌ها خبر ندارم اما در ایران هر مربی که به مشکل می‌خورد از سمتش برداشته می‌شود و این دقیقا مثل برگی است که از درختی می‌افتد و قطعا این مسئله نمی‌تواند برای فوتبال ومربیان ایرانی اتفاق مثبتی باشد.

سرمربی پدیده در پایان گفت: در مدتی که در مشهد بوده‌ام ارتباط خاصی با هواداران مشهدی داشتم و الان واقعا بعد از این مدت که در مشهد بازی نداشتیم دلم برای آن‌ها تنگ شده است. امیدوارم هواداران روز جمعه به استادیوم بیایند تا یک فوتبال زیبا را به آن‌ها هدیه بدهیم. روز جمعه ما به حمایت و حضور تک تک آن‌ها احتیاج داریم. آن‌ها به تیم و بچه‌های من انگیزه مضاعفی برای پیروزی می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس