کد خبر 388286
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تشکیل کمیته ارتقاء کیفیت اینترنت در کشور، گفت: مجلس مخالف توسعه اینترنت در کشور نیست.

به گزارش مشرق، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه نظارت بر اپراتورها و اینترنت به عهده سازمان نتظیم مقررات است، اظهار داشت: کمیته ارتقاء کیفیت اینترنت در کشور ایجاد شده است از سوئی باید توجه داشت که مجلس مخالفتی برای توسعه آی.سی.تی و اینترنت ندارد و حامی دولت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امیدواریم با همه محدودیت‌ها بتوانیم فعالان در این حوزه را افزایش دهیم، تصریح کرد: به دنبال افزایش پهنای باند در کشور هستیم و در تلاشیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل پیامک‌های تجاری و تبلیغی به مشکلی جدی تبدیل شده است، گفت: در شورای عالی فضای مجازی تصویب کردیم تا پیامک‌های تجاری و تبلیغی و دارای محتوا را نظارت کنیم البته هیچ پیامکی بدون تایید مشترک هزینه برای مخاطبان در برندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه فناوری اطلاعات باید بیشتر شود، افزود: با استعداد بالای فارغ التحصیلان، امیدواریم از ابزار فناوری اطلاعات برای شغل جوانان این حوزه استفاده کنیم.

وی درباره برنامه وزارتخانه برای جابه‌جایی اپراتورها، تصریح کرد: امیدواریم طرح جابه‌جایی اپراتورها از اواخر سال 94 آزادسازی شود.

واعظی با بیان اینکه کمیته رفع اختلال اینترنت استان‌ها در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود، افزود: هیچ شرکت اینترنتی در استان‌ها، نمی‌تواند از سقف تعیینی شرکت مخابرات اقدام به فروش اینترنت کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس مصوبه دولت، استخدام جدیدی در وزارت ارتباطات نداریم و هیچ برنامه‌ای برای استخدام افراد جدید نیست. همچنین طبقه‌بندی مشاغل در وزارتخانه انجام شده و همه کارکنان دارای احکام جدید در فعالیت‌های اداری خود هستند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس