کد خبر 388029
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

کاندیدای انتخابات فدراسیون هندبال گفت: برخی از نامزدها می‌خواهند با زر و زور و تزویر به ریاست فدراسیون هندبال برسند.

به گزارش مشرق، ابوالحسن مهدوی در مورد انتخابات فدراسیون هندبال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط آماده است و برای برگزاری انتخابات لحظه‌شماری می‌کنم، چرا که جامعه هندبال رای خود را اعلام کرده است؛ ما تنها به احترام مجمع تا زمان برگزاری آن صبر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فضا برای برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال سالم نیست ادامه داد: نمی‌دانم ریاست فدراسیون هندبال چقدر ارزش دارد که برخی‌ها پای روی همه چیز می گذارند و با زر و زور و تزویر می‌خواهند به پست و مقام برسند.

کاندیدای انتخابات فدراسیون هندبال گفت: من عاشق مملکت و سرباز هندبال هستم. جامعه هندبال 12 سال از من توقع داشت که کاندید شوم و رئیس شوم، اما نمی‌دانم چرا برخی‌ها بی‌جهت تلاش می‌کنند و با وعده پول و سمت به رای دهند‌گان می‌خواهند رئیس شوند. من احساس می‌کنم سرباز هستم و 100درصد موفق خواهم شد، اما ظاهراً درجه خلوص آقایان بیشتر است که اینقدر تلاش می‌کنند.

مهدوی با بیان اینکه خودم را از خانواده هندبال می‌دانم، گفت: برخی‌ها هندبال را اصلاً نمی‌شناسند و حتی نمی‌دانند در یک مسابقه هندبال چند بازیکن بازی می‌کنند، اما کاندید شده‌اند. چندی پیش یکی از کاندیدا در  جلسه‌ای را برگزار کرد که تنها چند رئیس هیأت آن هم با اجازه از من در آن حضور پیدا کردند.

وی افزود: اینکه در آن جلسه چه گذشت را بدون شک بعد از انتخابات اعلام خواهم کرد. دوست ندارم فضایی ناسالم کنونی را ناسالم‌تر کنم. برخی از کاندیداها مشاوران غیرهندبالی برای خود انتخاب کرده‌اند و شده‌اند واعظ شهره شهر در حالی که از هیچ چیز خبر ندارند و سرشان را زیر برف کرده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس