کد خبر 388004
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

باشگاه تراکتورسازی در حالیکه در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید این تیم است مسئولان این باشگاه اعلام کردند تا زمانیکه گزینه‌ای نهایی نشود نامی از فردی برده نمی‌شود.

به گزارش مشرق، بعد از نتایج ضعیف تراکتورسازی در هفته‌های اخیر و اینکه این تیم صدر جدول را از دست داد اعضای هیأت مدیره تراکتورسازی رسول خطیبی را از سمت سرمربی‌گری باشگاه برکنار کردند.

کاظم شهریاری در مورد وضعیت حسین خطیبی، یونس باهنر و جلال بشرزاد، گفت: در حال حاضر تصمیم باشگاه قطع همکاری با رسول خطیبی بوده است و سایر اعضای هیأت مدیره همچنان با باشگاه قرارداد دارند و در تمرینات تیم حاضر می‌شوند.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه چه زمانی سرمربی جدید معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه و هیأت مدیره تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا هر چه زودتر وضعیت کادرفنی مشخص شود. مسئولان باشگاه قصد دارند هر چه زودتر سرمربی را مشخص کنند.

وی در مورد اینکه از تونی اولیویرا و علی دایی به عنوان گزینه‌های باشگاه برای هدایت تراکتورسازی نام می‌برند، تصریح کرد: تا مشخص شدن سرمربی قرار است گزینه‌ها مطرح نشود. هیأت مدیره مذاکرات را دنبال می‌کند و به محض اینکه سرمربی مشخص شود نام او را به اطلاع رسانه‌ها و هواداران محترم باشگاه تراکتورسازی می‌رسانیم. با توجه به نزدیکی لیگ قهرمانان آسیا مسئولان باشگاه در نظر دارند تا هر چه زودتر کادرفنی را مشخص کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • توران ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    رسول رفتنی بود چون تیمش نمیجنگید امابهتر از رسول رو میارند؟ نه اولاجاق ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس