کد خبر 387005
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

عضو هیئت مدیره استقلال اعتقاد دارد که خط میانی استقلال پس از رفتن آندرانیک تیموریان شرایط خوبی پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، مسعود معینی درباره دو پیروزی استقلال مقابل سپاهان و سایپا اظهار داشت: استقلال در نیم فصل اول شرایط مناسبی از نظر فیزیکی و فنی نداشت اما در نیم فصل دوم شاهد استقلال متفاوتی هستیم و این تفاوت چشمگیر شده است.

وی افزود: با وجود مشکلاتی چون حضور ملی‌پوشان در تیم ملی و بازی نکردن آنها، سرمربی تیم استراتژی مناسبی برای هر بازی انتخاب کرد که این استراتژی در بازی با سپاهان و سایپا جواب داد. سایپا بازیکنان دونده و جوانی داشت و امتیاز گرفتن از آنها کار مشکلی بود اما با استراتژی قلعه‌نویی توانستیم حریف را شکست دهیم.

معینی با اشاره به خط دفاعی این تیم عنوان کرد: امیرحسین صادقی بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. در کنار آن نباید از نقش ارزنده محسن فروزان گذشت. فروزان جام ملت‌ها را از نزدیک دید و تجربه خوبی کسب کرد.

وی تصریح کرد: نمایش استقلال مقابل سایپا و سپاهان نشان داد که تیم از نظر بدنی آماده شده است. تاکتیک استقلال براساس نوع بازی سایپا در نظر گرفته شده بود که این مسئله به نگاه فنی قلعه‌نویی برمی‌گردد. پس از رفتن آندرانیک تیموریان استقللل شرایط و استقرار خوبی در خط میانی پیدا کرده است. قلعه‌نویی از بازیکنان جوانی چون یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، میلاد نوری و در کنار آنها کرار جاسم و آرش برهانی استفاده کرد و اتحاد تیمی را در خط میانی بالا برد.

عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: تنها نگرانی ما به رفتارهای کرار جاسم برمی‌گشت که خودم در سفری که با استقلال به آبادان داشتم به او گفتم رفتارش را کنترل کند. داور بازی با سایپا نشان داد با کسی شوخی ندارد. کرار مشکلاتی در رفتارش دارد که باید در این زمینه با سرمربی تیم صحبت کند تا بتواند به وظایف خود عمل کند. از حرکات مثبت او در زمین استفاده کردیم ولی اخراجش به تیم لطمه زد.

معینی بار دیگر با اشاره به عملکرد امیرحسین صادقی گفت: صادقی در خط دفاع ستاره بود و در کنار حنیف عمران‌زاده زوج خوبی را در خط دفاع تشکیل داد. در این میان نباید از نقش آرش برهانی گذشت که دوندگی زیادی داشت و بارها به خط دفاع می‌آمد و توپ را از بازیکنان حریف می‌گرفت. همچنین رضا عنایتی با وجود اینکه گل نزد دوندگی خوبی در خط حمله داشت.

وی در ادامه در خصوص جلسه روز گذشته مدیران استقلال در مورد وضعیت هلمکه عنوان کرد: در این جلسه حضور داشتم و علاوه بر وضعیت هلمکه به وضعیت سایر بازیکنان خارجی نیز پرداخته شد. متاسفانه عدم هماهنگی در باشگاه به تیم لطمه زده که بیشتر آن مسئله مالی است.

معینی افزود: در ماجرای هلمکه تنها یک نفر یا دو نفر مقصر نیست بلکه باشگاه مقصر است. ما این نتیجه رسیدیم که تنها نباید به خاطر مسائل فنی با بازیکن خارجی قرارداد ببیندیم و زمانی که کادر فنی بازیکنی را تایید کرد باید به کمیته پزشکی باشگاه داده و سلامت او از هر لحاظ تایید شود.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به وقت کمی که برای ثبت قرارداد هلمکه وجود داشت در تاریخ 10 یا 17 دی سلامت این بازیکن از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تایید شد اما در گزارش آزمایشگاه 27 دی‌ماه شاهد مصدومیت این بازیکن بودیم.

معینی در پایان گفت: توافق شد هلمکه  80 درصد قراردادش را ببخشد و بقیه مبلغ قراردادش را باشگاه در آینده تقبل کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس