کد خبر 386993
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

یک عضو ارشد جنبش حماس اعلام کرد که رئیس دفتر سیاسی این جنبش طی ماه جاری راهی ایران می‌شود.

به گزارش مشرق، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی ماه جاری به ایران سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری «فلسطین الیوم»، «احمد یوسف» عضو ارشد جنبش حماس ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که این سفر با هدف بازگشت روابط ایران و حماس به سابق پس از قطع موقت روابط دوجانبه، صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: چندین دیدار بین رهبران حماس و مسئولان ایرانی صورت گرفت و مقدمات سفر خالد مشعل برای دیدار با مسئولان ایرانی به زودی فراهم می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    کسی که یک مرتبه خیانت کند،باز احتمال تکرار آن را دارد.
  • محسن ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    ظاهراً آقای خالد مشعل بیدار شده؟ از کسی که مسئولیت دفتر سیاسی حماس را عهده دار است توقع است که از بصیرت بیشتری برخوردار باشد. با توجه به شرایط منطقه و عملکرد و موضع گیری دشمنان اسلام در مقابله با جبهه مقاومت که کاملا روشن است نباید اشتباه کرد. ما که معتقد به راه حق مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی هستیم باید مراقب باشیم به دروازه خودی گل نزنیم و اگر هم به اشتباه گل زدیم شایسته نیست شادی کنیم! همه در مقابل شهدای جبهه مقاومت مسئولیم، چرا که به تعبیر قرآن شهدا «بل احیاء عند ربهم یرزقون» شهدا زنده اند و بدون تردید شهداء شاهد اعمال و موضع گیری و حتی نیت های ما هستند. مواظب خطاهای استراتژیک خود باشیم. سعی کنیم اشتباه را تکرار نکنیم و به نصیحت دلسوزان دل بدهیم و باور کنیم اردوگاه شیطان و یارانش نه تنها فایده ندارد بلکه نگاه و توجه به آنها دنیا و آخرت ما را تباه می کند. توجه به ولی، بهره گیری از نصایح الهی او و عمل به فرمایشات او مایه نجات، پیروزی و سعادت ابدی انسان است. خدایا! بر بصیرت ما هر لحظه بیفزا ، تا گفتار و رفتار ما موجب خوشحالی شیطان و یارانش نشود. اللهم آمین.
  • ناشناس ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    باز هم این میخواد بیاد ایران خدایا ودت به ما رحم کن
  • علیرضا اهواز ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    تمام عربهای خلیج فارس بهشون پشت کردن ؛ الان جز ایران پناهی ندارن وگرنه تا آخر روی تعصب مذهبیشون میموندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس