گروه مردمی و خودجوش «قرار بی‌قراران» چهاردهمین برنامه خود را همراه با اقدام ویژه طبخ سمنو همراه کرده است. این مراسم روز پنجشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه در جوار شهدای گمنام مدفون در مقتل شهدای حزب جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حرکت خودجوش و مردمی «قرار بی‌قراران»، متشکل از گروهی است که به صورت داوطلبانه و مستقل برنامه‌هایی را با محوریت «حضور بر سر قبور مطهر شهدای گمنام» برگزار می‌کنند. این گروه تاکنون 13 برنامه طی 13 هفته مکرر برگزار کرده که اولین برنامه در 15 آبان‌ماه همزمان با شب سوم امام حسین (علیه‌السلام) بود و چهاردهمین برنامه نیز در هفته جاری برگزار می‌شود.

از 13 برنامه برگزار شده توسط این گروه خودجوش، 10 برنامه در کهف‌الشهدا، دو برنامه بر سر مزار شهدای گمنام در پیروزی و یک برنامه در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شده است.

چهاردهمین برنامه گروه نیز در همین مکان واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی‌پور برگزار می‌شود. این برنامه با حضور خانواده شهدا و ایثارگران همراه و حضور برای عموم مردم بلامانع است.

«قرار بی‌قراران» در این هفته برنامه خود را با طبخ سمنو با توسل به حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) به صورت ویژه‌تری برگزار می‌کند. طبخ سمنو از صبح روز پنجشنبه 16 بهمن‌ماه آغاز می‌شود. همچنین برنامه سخنرانی و مداحی این گروه نیز از ساعت 20 در مجموعه فرهنگی سرچشمه آغاز می‌شود که با سخنرانی حجت‌الاسلام زائری، مداحی مجید شعبانی و روایت‌گری جواد تاجیک همراه خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدشهیدان اهل قلم ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    عجب ازاین عقل باژگونه که ما را درجست و جوی شهیدان به قبرستان ها میکشاند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس