کد خبر 385902
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: هدف اصلی ما رسیدن و صعود به جام جهانی فوتبال ساحلی است.

به گزارش مشرق، مارکو اکتاویو در خصوص برنامه های تدارک دیده شده جهت حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ساحلی اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین تمرکز ما برای بهبود شرایط فیزیکی و تقویت تکنیک ها و تاکتیک هاست. همچنین برای حضور موفق در این بازی ها 7 اردوی آماده سازی 5 روزه پیش بینی کرده ایم و به احتمال قوی یک بازی تدارکاتی با بلاروس قبل از آغاز رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی با میزبانی قطر خواهیم داشت.

وی افزود: یکی از مواردی که در دستور کار ما قرار دارد، توجه بر روی جنبه های روانشناختی بازیکنان تیم ملی برای ایجاد انگیزه و نشاط در آنان است. لازم می دانم که در اینجا به حضور یک اسپانسر برای حمایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز تأکید کنم. بازیکنان ما تاکنون 7 عنوان قهرمانی بین المللی را برای ایران کسب کرده اند، چنانکه می توانم بگویم زندگیشان را برای بازی در تیم ملی و خوشحال نگه داشتن مردم وقف کرده اند. تمام هدف ما این است که این ساختار حرفه ای را حفظ کنیم و هیچ وقت به گذشته بازنگردیم.

اکتاویو در پاسخ به این سئوال که در صورت صعود به جام جهانی، برنامه های پیش بینی شده اش برای ایجاد هماهنگی و عدم تداخل اردوهای آماده سازی با مسابقات لیگ گفت: فاصله میان مرحله مقدماتی تا فینال رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی حدوداً سه ماه است. اول از همه چیز تمرکز ما صعود تیم ایران به فینال این دوره از مسابقات است و به امید خدا به این امر دست پیدا خواهیم کرد. کلیدی ترین مسئله ای که برای هماهنگی تیم ملی با مسابقات لیگ مطرح است، آماده نگه داشتن بازیکنان است. البته لازم است که در اینجا از فدراسیون و باشگاه ها به خاطر توجه شان در راستای توسعه فوتبال ساحلی در سطح ایران نیز تبریک بگویم.

سرمربی تیم ملی ساحلی در ادامه به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا 2015 اشاره کرد و گفت: تیم ملی فوتبال ایران یک تیم قوی و جنگجویی است، اما باید بر روی تقویت چند جانبه آن تمرکز شود. اول اینکه در خطوط حمله، دفاع و هافبک فشرده تر بازی شود. دوم تلاش برای کسب حداکثر سهم مالکیت توپ را داشته و در راستای تقویت مهارت های فنی، پاس ها و کیفیت شوت ها دقت شود و در پایان برای ایجاد و پیداکردن بازیکنان بازیساز یعنی کسی که در لحظات کلیدی بتواند فرماندهی و مسئولیت بازی را بدست بگیرند، تلاش کنیم.

اکتاویو خاطرنشان کرد: من و هاشم پور تاکنون مسابقات زیادی را تماشا و مورد تجزیه تحلیل قرار داده ایم و در آنها بازیکنان تیم ملی را زیر ذره بین قرار دادیم. همچنین یکی از اهداف ما تمرکز بر روی پیدا کردن بازیکنان مستعد نیز بوده و خواهد بود.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس