کد خبر 385875
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی از دستگیری مرد مسافرکشی خبر داد که در حین جابجایی مسافران، اقدام به کش‌روی اموال، مدارک و وجه نقد مسافرانش می‌کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرگرد حسین دلاور رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی، با اشاره به دستگیری یک سارق مسافرکش اظهار داشت: ماموران کلانتری 115 رازی زمانی که در حال گشت زنی در خیابان هلال احمر بودند به مرد پریشان و مضطربی برخوردند که با دیدن ماموران، خود را به آن‌ها رسانده و از شناسایی سارقی خبر داد که روز گذشته اقدام به سرقت کیف پول و مدارک هویتی وی کرده بود.

رییس کلانتری 115 رازی ادامه داد: این مرد جوان در ادامه اظهاراتش به ماموران عنوان کرد روز گذشته در حالی که قصد رفتن به سوی میدان راه آهن را داشتم، سوار خودرویی شخصی شدم که پس از طی مسیر و پرداخت کرایه، زمانی که از این خودرو پیاده شدم متوجه به سرقت رفتن کیف پول و مدارک شناسایی‌ام شدم.

وی با بیان اینکه این مرد مالباخته، روز بعد در همان مسیر، توانسته بود خودروی مذکور را شناسایی کند، گفت:  این مرد پس از شناسایی خودروی مذکور و با دیدن پلیس، موضوع را با ماموران گشتی این کلانتری در میان گذاشت که پس از اظهارات این مرد، ماموران پلیس ضمن بررسی موضوع، اقدام به متوقف کردن خودروی مرد مسافرکش کردند.

دلاور افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروی مذکور و شناسایی متهمِ مسافرکش توسط مرد جوان، وی را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی متهم، توانستند اموال مرد مالباخته را کشف کنند.

رییس کلانتری 115 رازی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری، تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت و در نهایت به جرم «کِش‌روی اموال مسافران» اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده، جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی  تهران بزرگ قرار گرفت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس