هافبک دفاعی استقلالی ها در روزی که دیگر آندو تیموریان را کنار خود نمی دید از بهترین های هفته 18 لیگ برتر بود و یک گل زیبای سه امتیازی به تور دروازه سپاهان دوخت.

استقلال به معنای واقعی یک تیم است/ مدعی قهرمانی هستیمگروه ورزشی مشرق - استقلال با سوپر گل دقیقه 92 امید ابراهیمی سپاهان را در هفته هجدهم شکست داد تا امیر قلعه نویی خوشحال ترین سرمربی  ایستگاه 18 لیگ برتر باشد.

هافبک دفاعی مازندرانی آبی ها در گفتگو با مشرق گفت تیمش را باید مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست. امید از دیدار با سایپا در هفته آتی مسابقات و دو گلی که ابتدای فصل وارد دروازه این تیم کرد هم صحبت کرد.

گفتگوی مشرق را با امید ابراهیمی در زیر بخوانید:

* بعد از اتمام ناموفق لیگ و تساوی با استقلال صنعتی بازگشتی رویایی داشتید؟
همین طور است. ما در بازی آخر خود مقابل نماینده خوزستان 4-4 متوقف شده بودیم. آن روز انسجام لازم را نداشتیم اما در بازی روز گذشته نشان دادیم به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم.

* در دو بازی آخر استقلال 3 گل زده ای. از مهاجمان تیم بیشتر گل می زنی.

وقتی شرایطش باشد تلاشم را می‌کنم. گل‌هایم مقابل استقلال صنعتی فقط عاملی شد تا یک امتیاز بگیریم. اما خوشحالم که با گلی که در وقت‌های اضافه وارد دروازه سپاهان کردم 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم. در نیم فصل دوم 2 پیروزی و یک تساوی نصیبمان شده از این بابت خوشحالم. این روند باید به نحو مطلوبی حفظ شود. ضمن اینکه تیم ما مهاجمان کارآمدی دارد، دیدید که رضا عنایتی بعد از سالها به استقلال بازگشت و گل زد. سجاد شهباززاده و آرش برهانی هم دوندگی کاملا موثری داشتند و حرکاتشان خط دفاعی باتجربه حریف را اذیت کرد.

* از سپاهان به استقلال آمدی و حالا دروازه تیم سابقت را باز کرده ای.

از اینکه پیروز شده‌ایم خوشحالم. گفتم که به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم. با این حال من از سپاهان با خاطراتی خوش جدا شدم و دلیلی وجود ندارد از ناکامی‌اش خوشحال باشم. به هر حال یک سر بازی برد است و سر دیگرش باخت. ما در بازی رفت با یک گل جلو افتاده بودیم اما 1-3 شکست خوردیم، این طبیعت فوتبال است.

* دیدار بعدی شما با سایپاست. این بازی چه خواهد شد؟

باید پیروزی برابر سپاهان را فراموش کنیم. سایپا تیم یکدستی است که روی زمین فوتبال خوبی ارائه می دهد. ما در بازی رفت طی یک ماراتن 2-3 پیروز شدیم و امیدوارم این بار دردسر کمتری برای رسیدن به تمام امتیازات داشته باشیم. هر چند که دیدارمان در خانه حریف برگزار خواهد شد.

استقلال به معنای واقعی یک تیم است/ مدعی قهرمانی هستیم

* از ماراتن بازی رفت گفتی، ماراتنی که نقش اول آن خودت بودی.


(باخنده) بازی با سایپا را هرگز فراموش نمی کنم. در هفته چهارم لیگ برای نخستین بار با پیراهن استقلال گل زدم آن هم 2 تا. حلاوتی که از یادم نمی رود مربوط به گل پیروزی بخشمان است. در دقیقه 92 ارسال خسرو حیدری بی نقص بود و من هم تلاش حیدری و سایر اعضا تیم را به ثمر نشاندم.

* اینکه گفته می شود ملی پوشان استقلال خسته هستند درست است؟

نه بحث خستگی نیست. این حس فقط مختص به ملی پوشان استقلال نیست. بلکه تیم طوری از گردونه رقابت‌ها خارج شد که بچه ها را آزرد. ما واقعا شایسته رسیدن به جمع 4 تیم مرحله پایانی بودیم. چیزی که روح بچه ها را خسته کرد این بود. با تمام این اوصاف شما دیدید که چقدر زود خودمان را پیدا کردیم. در تیم ما هاشم بیگ زداه حتی با دست شکسته وقتی نیاز شد به بازی آمد و کمک کرد.

* به آینده این استقلال چقدر خوشبینی؟

خیلی زیاد. هنوز راه زیادی تا پایان مسابقات مانده است. باید با حفظ انسجام تیمی خود بدون توجه به نتایج سایر رقبا سعی کنیم از بازی‌ها با دست پر خارج شویم. به هر حال در لیگ چهاردهم رقبایی داریم که مثل ما دنبال ثبت بهترین نتیجه هستند اما ما هم نشان دادیم که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرخ ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    آقا امید جوجه رو آخر پائیز می شمارند. استقلال قطعا قهرمان نخواهد شد.
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    منفی نگر
  • ایمان ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اصولا مربی ها و بازیکنان بعد از یک بار برد جو گیر میشن و حرف های نامربوط می زنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس