در این میان، در این میان، اختصاص تیتر و عکسِ اول دو روزنامه ی «نیویورک تایمز» و «وال استریت ژورنال» نشان دهنده ی اهمیت فراوان عملیات مزبور برای یانکی ها بود

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عصرگاه روز یکشنبه، 28 دی ماه 1393 شمسی، بال‌گردهای ارتش صهیونیستی، دو خودروی حامل اعضای «حزب الله لبنان» و «سپاه پاسداران» را در جاده ای نزدیک به منطقه‌ی«مزرعه الامل» در استان «قنیطره» واقع در «سوریه» مورد حمله قرار دادند که در این واقعه، تعدادی از رزمنده‌گان «مقاومت اسلامی لبنان(شاخه ی نظامی حزب الله)» بال در بال ملائک گشودند. از جمله شهدای این عملیات، سردار پاسدار «محمدعلی الله دادی» و «جهاد مغنیه» فرزند فرمانده‌ی نام‌دار «مقاومت اسلامی لبنان» بودند.حزب الله لبنان، بی درنگ، طی بیانیه ای، با اعلام نام شهدای این حمله، وعده‌ی انتقامی دردناک را به دشمن صهیونیستی داد. متعاقبا، «تل آویو» بالاترین سطح آماده باش نظامی را در فلسطین اشغالی برقرار نمود.
کم‌تر از ده روز پس از عملیات تروریستی ارتش صهیونیستی در خاک سوریه، رزمنده‌گان «مقاومت اسلامی لبنان»(شاخه‌ی نظامی «حزب الله»)، به روز چهارشنبه، 8 بهمن ماه، دو خودروی نظامی ارتش صهیونیستی را در مناطق اشغالی خاک لبنان، هدف حمله قرار دادند که به کشته و زخمی شدن حداقل 15 نظامی صهیونیست منجر شد. حزب الله لبنان، با صدور بیانیه ای، نام عملیات خود را «شهدای قنیطره» اعلام کرد و آن را بخشی از پاسخ خود به جنایت رژیم صهیونیستی دانست.
به این ترتیب، عملیات «شهدای قنیطره» به عنوان یکی دیگر از وعده های وفا شده ی کجاهدان شیعه لبنانی، در تاریخ مقاومت ضد صهیونیستی به ثبت رسید.
روز بعد از عملیات، چهار روزنامه ی بزرگ «ایالات متحده ی آمریکا» (به عنوان اصلی ترین کشور متحد «تل آویو» در جهان)، اخبار عملیات حزب الله را در صفحه‌ی اول خود درج کردند. در این میان، در این میان، اختصاص تیتر و عکسِ اول دو روزنامه ی «نیویورک تایمز» و «وال استریت ژورنال» نشان دهنده ی اهمیت فراوان عملیات مزبور برای یانکی ها بود:


تصاویر/ وفای به عهد شیعه از نگاه یانکی‌ها

تصاویر/ وفای به عهد شیعه از نگاه یانکی‌ها

تصاویر/ وفای به عهد شیعه از نگاه یانکی‌ها


تصاویر/ وفای به عهد شیعه از نگاه یانکی‌ها


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    آخری هم داشت ؟ ندیدم
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    ستون سمت راست
  • پسر ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    حزب الله هم الغالبون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس